וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - רמת השרון: "זה מבחן עבור הרבה שחקנים אצלנו"

מוליכת הלאומית מתכוננת לרבע גמר הגביע. שאבו: "נתניה יותר איכותית מקבוצות תחתית בליגת העל" (ג', 19:00, 5+ לייב)

עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
צפו לחזור להרכב. שריקי/ברני ארדוב

מכבי נתניה השלימה היום (שני) את הכנותיה למשחק נגד הפועל ניר רמת השרון ברבע גמר גביע המדינה מחר (נתניה, 19:00, ספורט 5+ לייב). בנתניה קיימת דריכות רבה לקראת המשחק והיום הגיעו לאימון המסכם כמה עשרות אוהדים שהדליקו רימוני עשן ועודדו את השחקנים.במועדון שלמשחק תגיע כמות גדולה של אוהדים שייתנו לקבוצה רוח גבית בדרך לחצי הגמר.

המאמן יוסי מזרחי לא תרגל הרכב, אך הצפי הוא שעידן שריקי יחזור ל-11 על חשבונו של ניר אברג'יל. בן מלכה יתמודד עם רן רול על חולצת ההרכב. אדיר טובול ועידו לוי שנכנסו בתקופה האחרונה להרכב, נמצאים בכושר מצוין וצפויים להמשיך לפתוח.

"זה משחק מבחן עבור הרבה שחקנים אצלנו", אמר שחקן בנתניה, "כולם רוצים להוכיח שהם ברמה מספיקה לליגת העל בעונה הבאה ומשחק נגד רמת השרון זה בהחלט מקום להראות את זה. הליגה היא המטרה העיקרית שלנו, אבל אנחנו רוצים להפתיע בגביע".

בלם מכבי נתניה עידו לוי לצד ירדן כהן. ברני ארדוב
במרכז ההגנה. עידו לוי/ברני ארדוב

במקביל להכנות לגביע, בנתניה מתחילים לחשוב גם על העונה הבאה. מזרחי צריך להשיב להנהלת המועדון אם הוא ממשיך בקבוצה. במועדון מאוד רוצים לראות אותו ממשיך וההערכה היא שכך אכן יהיה. גם בגזרת סגל השחקנים, בעיר היהלומים מתחילים לחשוב על העונה הבאה כאשר זרים מאפריקה יגיעו למבחנים ובגזרת הישראלים שני השמות הבולטים שעלו על הפרק בשלב זה הם משה אוחיון וחיים מגרלשווילי.

בנתניה מעוניינים מאוד לחזק את עמדות המגנים והשניים עלו כמועמדים מובילים כשגישושים איתם כבר החלו. כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה עם בית"ר נס טוברוק, הבלם איאד אבו עביד צפוי להצטרף אם לא ימצא קבוצה באירופה. גם שמו של השוער מהדי זועבי עלה כמועמד להגיע מטוברוק לסגל הקבוצה הבוגרת של נתניה בעונה הבאה.

גם שמו של שלומי ארבייטמן עלה כאפשרות באחת השיחות עם הבעלים של בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ' שנחשב מקורב מאוד לחלוץ, אך בשלב זה לא נעשתה פנייה לשחקן. ההערכה בנתניה היא שהסיכויים שארבייטמן יגיע או שבכלל ייפתח איתו מו"מ, הם נמוכים מאוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
משה אוחיון שחקן לגיה ורשה. ברני ארדוב
מבוקש בעיר היהלומים. אוחיון/ברני ארדוב

ברמת השרון מתייחסים למשחקי הגביע בנתניה בשיא הרצינות והמאמן חיים שאבו אף הגדיר לשחקנים את היריבה כ"קבוצה יותר איכותית מכל קבוצות התחתית בליגת העל". שאבו אמר לשחקנים לא לתת מרחבים לערן זהבי לפתח משחק וללחוץ את נתניה קרוב במרכז השדה: "אם תיתנו להם חופש נאבד את המשחק" אמר המאמן לשחקנים.

בנוגע להרכב הקבוצה המאמן לא צפוי לבצע שינויים וההרכב שפתח במשחקים האחרונים צפוי להמשיך ולקבל קרדיט. השלישייה הקדמית הכוללת את קני סייף, בן בן יאיר ואמיר האדזיץ' תמשיך להוביל את החלק הקדמי. בהגנה ימשיך לקבל אבי סטרול קרדיט לצידו של ריף פרץ. שאבו אמר לשחקנים: "אם נפקיר את ההגנה נשלם, משחק ההגנה הוא של כולכם ואני לא רוצה עוד פעם שחקנים חופשיים או אחד על אחד כמו שהיה נגד מכבי פתח תקוה, תהיו אחראיים".

אמיר האדז'יץ' שחקן עירוני רמת השרון. נמרוד סונדרס
יפתח בחוד. האדז'יץ'/נמרוד סונדרס

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אוהד לויטה, טובארנו פינאס, עידו לוי, סביטי ליפנייה, אדיר טובול, עומר צלישר, עומר פרץ, ערן לוי, רן רול (בן מלכה), עידן שריקי, עידו אקסברד.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, אבי סטרול, ריף פרץ, אורי שטרית, תום מנשרוב, בן רייכרט, יוסי שבחון, בן בן יאיר, קני סייף, אמיר האדז'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully