וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ראיוס קיבל אישור להתנדב בבי"ח, העונש יופחת

24.3.2014 / 11:17

הקשר נפגש עם ראשי רמב"ם. בהתאחדות מעריכים: יורחק לארבעה משחקים נוספים. במועדון עוקבים אחר חלוץ אלאבס

one

לאחר שהגיעה אתמול (ראשון) לסיכום על הארכת חוזהו של שמואל שיימן, במכבי חיפה מתכוונים לסגור בימים הקרובים את ההסכמים של אלון תורג'מן וסארי פלאח. השניים יוזמנו לשיחה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק בניסיון לחתום רשמית על חוזה לשלוש שנים. עם תורג'מן נרשמה התקדמות משמעותית בשבוע שעבר, אבל הסיכום נדחה במספר ימים.

בקרוב תשב חיפה גם עם עידן ורד, אייל משומר וטאלב טואטחה. כפי שפורסם אתמול, שיימן חתם לשתי העונות הקרובות, אולם מתברר כי בתנאים חדשים ביחס לאלה הקבועים בסעיף למימוש האופציה. השחקן אמר לאתר הרשמי: "טוב לי במכבי חיפה. אני שמח להישאר פה גם בעונה הבאה ולעשות הכל למען הצלחת המועדון".

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
רוצה לצאת לדרך חדשה. ראיוס/קובי אליהו

הקשר רובן ראיוס נפגש הבוקר עם ראשי בית החולים רמב"ם וקיבל הדרכה לקראת תפקידו ההתנדבותי במערכת. בכך, מכבי חיפה קיבלה למעשה אישור עקרוני כי בית החולים יקבל את ראיוס לתפקיד ובמהלך היממה הקרובה היא תגיש אישור מטעם בית החולים לדיין עמנואל סלע, וכן תצהיר בו הוא מתחייב למלא את תפקידו, כדי שזה יפסוק מהו העונש המופחת של השחקן.

במסדרונות ההתאחדות העריכו אתמול כי ראיוס יורחק לארבעה משחקים, בנוסף לעונש ההרחקה האוטומטי. בחיפה טוענים כי החלוץ תמאש פרישקין חזר בכושר משחק מלא וגם חלק מהשחקנים סבורים כי הוא יוכל לתרום עוד רבות העונה. ההנחה הזאת מתבססת על נתוני המשחק האחרון בו שותף (רץ כ-11 קילומטר). ללא קשר להחלטה לגביו, במועדון בודקים אופציות גם לקראת העונה הבאה. אחד השמות שעלה: מלך השערים של אלאבס הספרדית, בורחה ויגוארה (26), שכבש 18 שערים העונה בליגת המשנה בספרד.

במועדון עדיין לא עוסקים באופן מעשי במינוי מאמן. רוני לוי היה ונשאר השם הישראלי החם ביותר, ואם לא יגיע חיפה תבדוק אופציה למנות מאמן זר. הנשיא יעקב שחר לא מתכוון למנות מנהל מקצועי זר, אלא רק מאמן.

אתמול פרסמנו: שיימן חתם על חוזה חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully