וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-מעלות תרשיחא: "הסיכוי לעלות הוא 10%"

24.3.2014 / 11:06

הסינדרלה מליגה ב' חולמת על חצי גמר הגביע (ג', 18:45), אושרי לוי: "הפערים ידועים". אצל המלאבסים: ארפן זנלי כשיר

במכבי פתח תקוה ערכו היום (שני) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול מעלות, שעשוי להוביל להעפלה לחצי הגמר. הבשורה הטובה ביותר מהאימון אמש מגיעה מכיוונו של הקשר הפיני ארפן זנלי, שנטל חלק באימון והודיע לצוות המקצועי כי הוא כשיר למשחק. ייתכן כי הוא יפתח בהרכב, אם כי גם דיא סבע נמצא בתמונה.

החלוץ לוקה רוטקוביץ' עדיין סובל לא מפגין חדות באימונים, ולכן הוא יפתח על הספסל וישתלב כנראה בהמשך. במועדון מרוצים מהתרומה החברתית שלו, ומאמינים שהוא יעזור בהמשך מאבקי ההישרדות. לפיכך, ייתכן מאוד וההרכב שניצח בשבת את הפועל חיפה לא ישתנה. הקבוצה טרם שילמה את מענקי הנקודות לחלק משחקניה, אבל השחקנים מעודדים מהעובדה שקיבלו את משכורות חודש ינואר. לפני המשחק הודיעה ההנהלה לשחקנים, כי בימים הקרובים יושלמו פערי השכר.

שחקני מעלות תרשיחא אושרי לוי (שמאל) אילן טל. אדריאן הרבשטיין
ימשיכו לחגוג? אושרי לוי/אדריאן הרבשטיין

אצל מעלות תרשיחא, המדורגת רביעית בליגה ב' צפון א' ונמצאת חזק בתמונת המאבק על כרטיס לפלייאוף שמוביל למבחנים, ינסו לסמוך על הניסיון של השוער אושרי לוי, החלוץ אילן טל ושחקן ההגנה ליאור דה כלבו, ולחולל סנסציה ענקית שתוביל את הסינדלרה עד לחצי הגמר.

אושרי לוי שכבר הניף גביע אחד לפני כעשור במדי מכבי תל אביב, מתכונן למשחק. "את החוויה של זכיה בגביע כבר חוויתי פעם אחת, אפילו יצאתי למסע באירופה. אבל עדיין, המסע הזה מרגש", אמר לוי. "רשמתי מעל 400 משחקים בליגות המקצועניות, אני מגיע עם ניסיון, אבל אני צריך המון את החברים שלי, כי בלעדיהם לא הייתי מגיע למעמד הזה. אני אמנם מתנהל כמקצוען בדיוק כמו שהתכוננתי למשחקים בליגת העל, אבל למרות הגובה והחוסן הגופני שלי, אני עדיין מתרגש. לא משנה איך המסע הזה ייגמר, צריך לומר מילה טובה ותודה ענקית לראש העירייה ולהנהלה המדהימה שלנו".

מעלות תרשיחא מגיעה אחרי ניצחון 0:2 במשחק הצמרת מול שפרעם. בשבוע האחרון הייתה מעורבת הפועל תרשיחא מליגה ג' בתקיפת שופט, ובמועדון ביקשו להפריד בין המועדונים. "אין בינינו שום קשר", אמרו. לוי סיפר איך נראו השבועות האחרונים במעלות. "קבוצות ידעו שמעלות מתכוננות לגביע, וניסו לתקל ולשחק קצת יותר אגרסיבי. גם את זה צלחנו, היה חשוב שנגיע עם סגל בריא, לא לספוג הרחקות", אמר השוער. "המאמן ג'רי בן חמו ידע בתקופה האחרונה לאזן בין הרצונות של הליגה לבין הרצונות בגביע. אין אחד שלא רוצה להשתתף במשחק כזה. יש היענות מאוד גדולה למשחק, כבר שבועיים שבכל מעלות פרוסים שלטים לקראת המשחק".

"למכבי פתח תקוה מגיע המון קרדיט וכבוד", המשיך לוי. "קבוצה שנמצאת בליגת העל, ולא משנה מה מצבה, היא פייבוריטית. פערי הרמות ידועים לכולם, גם לנו. זה היופי בגביע. אם נדבר באחוזים, זה אולי 90:10 לטובתם. אבל המספרים לא משחקים על המגרש. מקווה שנביא את הערך המוסף שלנו. אנחנו צריכים גם המון עזרה מלמעלה, מקווה שהיא תגיע מחר".

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, נאור פסר, תומר אלבז, איבן הרצג, חגי גולדנברג, מרואן קבהא, זיטו, לידור כהן, ארפן זנלי (דיא סבע), פדרו גלבאן, ויקטור מרעי.

מכבי סקציה מעלות תרשיחא: אושרי לוי, שימי אדרי, יעקב מומי, ליאור דה כלבו, תאאר מזעל, בר כהן, מחמוד כתאבי, אילן טל, בן ביטון, איוב אליאס, אברהם טפטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully