וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: בעלות חדשה, דרך חדשה

אסף בילגורי

24.3.2014 / 10:29

דורון בן דקון רכש 70 אחוז מהבעלות עם שני שותפים. האוהדים יקיימו כנס חירום, המטרה: גיוס כספים ורכישת מניות

אוהדי הפועל פתח תקוה בדרבי. קובי אליהו
הכדורגל הישראלי זקוק למועדון הזה. הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

עידן חדש בהפועל פתח תקוה: אחרי שנקלע לקשיים כלכליים קשים, המועדון שנמצא בדרך חזרה לליגת העל גיבש קבוצת משקיעים חדשה בראשותו של איש העסקים דורון בן דקון, שחתם אמש (ראשון) על הסכם הרכישה הסופי שיובא לאישור ההתאחדות ביום רביעי בבוקר.

על פי מתווה ההסכם, בן דקון ושני שותפים נוספים יחזיקו ב-70 אחוז מהבעלות על המועדון. השאיפה היא שאוהדי הקבוצה ירכשו את האחוזים הנותרים ובכך ליצור שקיפות ניהולית במועדון שסבל מלא מעט פרשיות ניהוליות מביכות בשנים האחרונות.

האוהדים חברו לרוכש המיועד דורון בן דקון וסיכמו עמו על מתווה להצטרפות למהלך הרכישה. היום בערב (20:00) יתקיים באולם מופ"ת בפתח תקוה כנס אוהדים, בשיתוף איגוד האוהדים, סגן ראש העיר איתי שונשיין, עו"ד מורן מאירי ובן דקון עצמו. במהלך הכנס יקבלו האוהדים סקירה על מצבו הכלכלי של המועדון. הרוכש המיועד בן דקון יציג את תכנית הרכישה, כולל המתווה שלפיו האוהדים יוכלו לרכוש מניות תמורת הכספים שייאספו, ובכך למעשה להפוך לראשונה לחלק מהנהלת הקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקיץ יחליט על המשך דרכו. ללוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה אבי ללוז הבעלים הקודם יחזיק כ-30 אחוז מהבעלות עד סוף העונה ובקיץ יחליט על המשך דרכו. כזכור, ביום רביעי יתקיים בהתאחדות לכדורגל דיון בנוגע לעונש הפחתת ארבע נקודות על תנאי שעומד נגד הקבוצה בשל ערבויות וכספים שחסרים בבקרה התקציבית. בהפועל פתח תקוה מקווים שהחתימה על אישור העברת הבעלות ובנוסף הכסף שיגוייס על ידי האוהדים בכנס, יביאו לביטול העונש ויאפשרו למועדון לצאת לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully