וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן בלייק חזר לעניינים, ניצח בתחרות בג'מייקה

23.3.2014 / 14:32

אלוף העולם לשעבר ב-100 מטרים שלא התחרה מחודש יוני שעבר בגלל פציעה, ניצח ב-200 מטרים בתחרות הקאמבק שלו

יוהאן בלייק, אלוף העולם ב-100 מטרים בשנת 2011 וסגן האלוף האולימפי ב-100 ו-200 מטרים בלונדון 2012, היה ללא ספק אחד האתלטים שבלטו בחסרונם באליפות העולם האחרונה במוסקבה. בלייק החמיץ אותה בגלל פציעה והקל על יוסאין בולט שהחזיר לעצמו את התואר. את החודשים שלאחר מכן ניצל בלייק כדי להחלים, אבל את עונה הקרובה במרכזה יהיו בעיקר תחרויות בסבב ליגת היהלום - הוא לא מתכוון להחמיץ.

לפנות בוקר (ראשון), בזמן שרוב יריביו עוד עושים את ההכנות לעונת הקיץ, בלייק כבר השתתף בריצה ל-200 מטרים בתחרות שהתקיימה במונה, ג'מייקה. בלייק ניצח בזמן של 20.49 שניות, כשמה שחשוב בשלב כזה של העונה זה לא התוצאה כי אם ההרגשה של האתלט שרוצה לחזור ולהיות המהיר בעולם.

יוהאן בלייק אצן ג'מייקני. רויטרס
התוצאה פחות חשובה, העיקר ההרגשה. יוהאן בלייק/רויטרס

"אני צריך להודות לאלוהים, וגם למאמן שלי", אמר בלייק בסיום התחרות והוסיף: "בשבילי להגיע לכאן ולרוץ בזמן של 20.4 זה ממש טוב. רצתי בקשת בקצב הרבה יותר איטי ממה שאני רגיל לרוץ, אבל זה מה שהמאמן שלי אמר לי לעשות בשלב הזה".

לפי ההערכות כרגע, בלייק יצטרף לרביעיית השליחים הג'מייקנית הבכירה בגביע העולמי לריצות שליחים שיתקיים לראשונה בעוד חודשיים באיי בהמה. מדובר בתחרות חדשה, עם סכום פרסים גבוהה, שנועדה לפתוח את עונת תחרויות האתלטיקה ברמה ובעניין גבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully