וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אופיר מזרחי ייעדר כחודש לפחות

23.3.2014 / 13:05

החלוץ סובל מקרע במיניסקוס וינתוח. עמאשה אחרי השער: "אני עדיין לא בכושר". 1,000 כרטיסים נוספים יוקצו לאוהדי בית"ר

one

בעירוני קרית שמונה חגגו את הניצחון 0:1 על מכבי חיפה עם ריקודים בחדר ההלבשה. בקרית שמונה החמיאו לשחקנים על האופי שגילו השחקנים למרות משחק חלש. עוד החמיאו למאמן ברק בכר, על כך שביצע חילוף מוקדם והכניס את אדריאן רוצ'ט במקום חן דילמוני כבר בדקה ה-36. "ברק עשה חילוף מצוין ששינה מעט את יחסי הכוחות שנטו באופן מוחלט לטובת חיפה", אמר שחקן בקבוצה. "מאז היינו טובים יותר. בסך הכל זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל זה אולי הניצחון הכי חשוב שלנו העונה".

מי שזכה מן הסתם לפרגון רב מצד אנשי קרית שמונה היה החלוץ וויאם עמאשה, שכבש את שער הנצחון מול המאמן של מכבי חיפה, אריק בנאדו, שלא רצה אותו בקבוצה. בקרית שמונה מעוניינים מאוד בעמאשה לעונה הבאה אך ההערכה היא שאם בנאדו לא ימשיך בקבוצה עמאשה יחזור לחיפה. "ידעתי שהתקשורת תהפוך את המשחק הזה למשהו מייוחד ותעשה כותרות, אז לא פתחתי אינטרנט יומיים לפני המשחק", אמר עמאשה. "אני מקצוען והתעסקתי רק במשחק. לא חגגתי אחרי השער כי הקהל של מכבי חיפה זה חלק ממני ואני מקווה שעוד יהיו לנו רגעים יפים בעתיד. יש לי חוזה במכבי חיפה לעונה הבאה ככה שאני חוזר לשם".

קרית שמונה ניצחה את מכבי חיפה 0:1, שער ניצחון לעמאשה

שחקן עירוני קרית שמונה וויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
לא מוריד רגל מהגז. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

על החזרה שלו ליכולת טובה אמר החלוץ: "אני עדיין לא מרגיש בכושר כמו שהייתי לפני שהתחיל כל הסיפור העונה, אבל אני מקווה שאחזור אליו. הכי חשוב שנמשיך את העונה, כל משחק עכשיו הוא כמו רבע, חצי וגמר גביע וכבר ברביעי יש לנו את בית"ר ירושלים שנחו ויהיו מרוכזים. הולך להיות קשה מאוד. אני מקווה שנהיה באירופה, אבל כל משחק בפלייאוף עכשיו הוא על שש נקודות והפסד אחד בפלייאוף יכול לדרדר אותך למקום רביעי או חמישי".

אופיר מזרחי הפצוע עבר היום צילום שגילה שהוא סובל מקרע קטן במיניסקוס. מזרחי יעבור ניתוח עוד השבוע, והוא ייעדר כחודש לפחות, מה שיגרום לו להחמיץ גם את חצי גמר הגביע אם הקבוצה תעפיל לשם.

רועי קהת שיצא במחצית במשחק אתמול התלונן על כאבים בשריר האחורי וצפוי לעבור צילום כדי לשלול מתיחה. בקבוצה מקווים מאוד שהשחקן יהיה כשיר למשחק מול בית"ר בגביע, אך כרגע הוא בספק כמו גם אופיר מזרחי ורוג'רס קולה הפצועים. אגב, לאור ההיענות הנמוכה מצד אוהדי קרית שמונה, הצפוניים יקצו 1,000 כרטיסים נוספים למכירה עבור אוהדי בית"ר ירושלים.

תמיר כחלון, שממשיך בשיקום מהפציעה שלו, עלול לא לחזור עוד העונה. במועדון הבהירו לשחקן שהם מעדיפים שיעבור את השיקום בצורה הכי טובה שיש ולא ימהר לחזור ויעמיד את עצמו בסיכון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
חדשות רעות מהצילום. אופיר מזרחי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully