וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מארק סאנצ'ז שוחרר מניו יורק ג'טס

22.3.2014 / 0:40

חדשות מהליגה: הסילונים חתכו את הק"ב והחתימו את מייקל ויק. הטקסאנס מחליפים קוורטרבקים ויביאו את ריאן פיצפטריק במקום מאט שאוב, שהולך לאוקלנד. דווין הסטר באטלנטה

מארק סאנצ'ז ניו יורק ג'טס. Rich Schultz, GettyImages
מהי התחנה הבאה? סאנצ'ז/GettyImages, Rich Schultz

לאחר לא מעט ספקולציות, ניו יורק ג'טס שמה סוף לשמועות והחליטה לנפות את מארק סאנצ'ז מהסגל. סאנצ'ז, שהחל את דרכו בליגה ב-2009 כהבטחה, ייאלץ לחפש קבוצה אחרת, בעקבות הודעה רשמית של הקבוצה על סיום דרכו. מיד עם ההודעה הזו, הגיעה גם הודעה מטעם הקבוצה על החתמתו של מייקל ויק הוותיק, שצפוי להתחרות עם ג'ינו סמית' על תפקיד הקוורטרבק הפותח.

סאנצ'ז בן ה-27 הגיע לג'טס לאחר טרייד כבחירה החמישית של דראפט 2009. בשתי עונותיו הראשונות בליגה הצעיד את הסילונים לגמר ה-AFC, ולמרות אחוזי השלמה לא טובים נראה היה שיתפתח להיות קוורטרבק מוביל בליגה. זה לא קרה, ולאחר הידרדרות מקצועית שנבעה גם מפציעות ארוכות הוחלט לשחררו.

אוהדי יוסטון טקסאנס עם שלט מחאה נגד מאט שאוב. AP
אוהדי הטקסאנס קיבלו את מבוקשם/AP

ה-NFL לא עוצרת לרגע וכמעט בכל יום שחקני מפתח מוצאים לעצמם קבוצות וחוזים חדשים. הנה לקט האירועים מהיממה החולפת:

* מאט שאוב עובר לאוקלנד. הריידרס יעבירו ליוסטון בחירת סיבוב מאוחר בדראפט הקרוב בתמורה לקוורטרבק, שהגיע ליוסטון מאטלנטה ושיחק במדי הטקסאנס בשבע העונות האחרונות, אולם קרס לחלוטין בעונה החולפת, נפצע ולא מצא את מקומו עוד.

* המעבר הזה התאפשר לאחר שריאן פיצפטריק, ששיחק בעונה החולפת בטנסי כמחליפו של ג'ייק לוקר, חתם לשנתיים ביוסטון. לאור החתמתו של פיצפטריק, נראה כי יוסטון לא תבחר קוורטרבק עם הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב.

* דווין הסטר, שמחפש לקבוע את שיא החזרות הבעיטות לטאצ'דאונים בכל הזמנים ושוחרר לאחרונה משיקגו, סיכם באטלנטה לשלוש עונות.

* ג'ראד אלן חווה יממה מבלבלת. תחילה נראה היה ששחקן ההגנה המצוין, שהופיע במדי מינסוטה בשש העונות החולפות, מצטרף לאלופה סיאטל, אולם בניגוד לדיווחים, השחקן הודיע כי הוא ישוב לביתו על מנת לשקול פעם נוספת את ההצעה.

* אחרי שלוש עונות בפיטסבורג, התופס ג'ריקו קוצ'רי הצטרף לקרוליינה. קוצ'רי, ששיחק בניו יורק ג'טס בשבע עונותיו הראשונות בליגה, חתם עם הפנת'רס לשנתיים תמורת חמישה מיליון דולר. בעונה שעברה הוא תפס לשיא קריירה של עשרה טאצ'דאונים.

* מגן הפינה אנטוניו קרומארטי ישחק בעונה הבאה באריזונה. סכום העסקה, שתביא למדבר את שחקן הג'טס בארבע העונות החולפות, לא פורסם.

* פיטסבורג זכתה לחדשות טובות והיא לא תאבד בחירת דראפט, אותה איימה הליגה לקחת ממנה לאחר התקרית בעונה שעברה במהלכה הפריע מאמן הסטילרס מייק טומלין לג'קובי ג'ונס מבולטימור בדרך לטאצ'דאון.

* ולסיום, מייקל סם. לאחר היציאה הדרמטית מהארון, מנסה סם לבסס את מעמדו לקראת הדראפט. סקאוטים, אוהדים ואנשי תקשורת מילאו עד אפס מקום את האולם במיזורי, שם סם, יחד עם חבריו למכללה, השתתף ואף הרשים במסגרת הפרו-דיי.

עדכון ראשון: 21.3, 17:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully