וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ניצחה את הפועל ירושלים 0:2, שלושער להירש

מערכת וואלה! ספורט

21.3.2014 / 17:07

ערן לוי כבש שני פנדלים. חלוץ עפולה עם 17 שערים אחרי 1:6 יקר על ראשל"צ, הפועל פ"ת-אשקלון 3:3, יבנה-א.א.פאחם 1:9

one
ערן לוי, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עוד צעד לעלייה. ערן לוי/ברני ארדוב

המחזור הלפני אחרון בלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם כמות גדולה של גולים. מכבי נתניה אמנם הסתפקה ב-0:2 על הפועל ירושלים, אבל בתחתית נפלו הרבה יותר שערים. בקרב על שש נקודות הפועל עפולה חבטה בהפועל ראשון לציון 1:6 ובאותו זמן מכבי יבנה הביסה את מכבי אום אל פאחם 1:9. במשחק האחרון של היום הפועל פתח תקוה והפועל אשקלון נפרדו ב-3:3.

הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:0

מכבי נתניה עשתה צעד משמעותי בדרך לליגת העל ובסיטואציה מסוימת היא יכולה להבטיח את ההעפלה כבר בשבוע הבא. המוליכה שוב לא הרשימה אבל מול היריבה החלשה מהתחתית זה הספיק. בדקה ה-36 קיבלו הצהובים פנדל וערן לוי דייק בקלות. במחצית השניה ניסו המארחים לאזן אבל אוהד לויטה הדף נסיונות ממרחק של אופיר עזו ובן בוטבול. ארבע דקות לסיום בסיומה של מתפרצת הוכשל עידן שריקי ברחבה ולוי השלים צמד מנהקודה הלבנה. נתניה תגיע למשחק רבע גמר הגביע במצב רוח מרומם ואילו הפועל ירושלים ירדה מתחת לקו האדום.

הפועל פתח תקוה - הפועל אשקלון 3:3

משחק רב אירועים במושבה, בסיומו פתח תקוה יכולה להיות מאוכזבת מאיבוד הנקודות במסגרת מאבקי הצמרת. אדריאן פרננדס העלה את המארחת ל-0:1 בדקה השביעית, אבל יכולת לא טובה של אבי אבגי בשער של פתח תקוה, אפשר לעמנואל אוגודה (35) וקרלוס צ'קאנה (60) לבצע מהפך. ליאור אסולין קבע 2:2 עם בעיטה קשתית בדקה ה-76 ומיד לאחר מכן שוער אשקלון, גליל בן שנן הורחק בגלל שזרק את הכדור על שחקן יריב. למרות שהיא נותרה ב-10 שחקנים, אשקלון חזרה להוביל אחרי שטעות נוספת של אבגי אפשרה לריאן אדליי לנגוח מקרוב פנימה בדקה ה-83. סוף? ממש לא. דקה בלבד חלפה ואסולין כבש מקרוב כדי להשלים צמד ולקבוע 3:3.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל ירושלים, אורי אברהם (ימין) מול שחקן מכבי נתניה, רן רול. ברני ארדוב
נתניה במצב רוח טוב לקראת הגביע. רן רול מול אורי אברהם/ברני ארדוב

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון 1:6

ניצחון פנטסטי לקבוצה מהעמק, שממשיכה להימלט מהקו האדום ועקפה את ראשון לציון בסטייל. איש המשחק של עפולה היה כרגיל שחר הירש, שהפעם כבש שלושער (8, 27 ו-48) והעלה את מאזן השערים שלו העונה ל-17. קונסטנטין מנדריסנקו (25), מתן נחמני (73) ואלנתן סלמי (82) הצטרפו לחגיגה, איתי טואף רק צימק בדקה ה-54. ראשון לציון שיחקה דקות ארוכות ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של עדי שלג (34).

מכבי יבנה - מכבי אום אל פאחם 1:9


אחרי ארבעה הפסדים רצופים וחמישה משחקים ללא שער זכות, מכבי יבנה לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר ממכבי אום אל פאחם כדי לצבור ביטחון, לשפר את הפרש השערים ולהימלט מהקו האדום. מירוסלב אנטונוב פתח בדקה הרביעית, אבל לאחר מכן מאור פרץ החמיץ פנדל ויבנה נלחצה מעט בעקבות השוויון של מוסטפה מחאמיד (14). הבלם נדב מוניס הרגיע (19) ואז החל הבליץ עד ההפסקה עם השני של אנטונוב (39), שער הבכורה של סרגיי טרטיאק (41) ואחד של יוסי אופיר (43). המחצית השנייה נפתחה עם השלישי של אנטונוב (48) והשני של אופיר (50) לפני שהצרפתי מורגן ביאנקון (55) כבש את השער היפה במשחק - מהאוויר לשערו הוא. אופיר (82) חגג שלושער משלו ואום אל פאחם ספגה לראשונה העונה יותר משמונה שערים. הביזיון המתמשך הזה עומד כרגע על 105 שערי חובה.

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 0:0

אוהדי מכבי יבנה. מגד גוזני
ראו 10 שערים. אוהדי מכבי יבנה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully