וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: ניר ברקת ייעץ לאלי טביב לצרף אנשי עסקים

20.3.2014 / 17:07

ראש העיר שוחח עם הבעלים בנסיון להקל על המעמסה הכלכלית. הקבוצה הובסה 5:2 מול אשדוד במשחק אימון

one

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) באשדוד משחק אימון כהכנה למשחק גביע המדינה בקרית שמונה ביום רביעי. בית"ר נראתה לא טוב, הפסידה 5:2 כאשר את השערים לבית"ר כבשו איציק כהן וסינטאיהו סלליך. אחד השחקנים אמר: "לא נראה שרוני לוי אהב את מה שראה והוא יזעזע אותנו לקראת קרית שמונה. זה משחק שיכול להציל את העונה הזאת, אחרת הבית קברות יתחיל".

במקביל להכנות למשחק בקרית שמונה, הבעלים אלי טביב מחפש פתרונות כלכליים לקראת העונה הבאה ואף שוחח עם ראש העיר ניר ברקת בנגוע לכך. ברקת הציע לטביב לצרף עימו כשותפים קבוצת אנשי עסקים אותם יסייע לארגן על מנת להקל על טביב במעמסה הכלכלית. טביב צפוי להשיב לברקת בקרוב. במידה וטביב ישיב בחיוב, יחל ברקת לפעול בעניין.

מאמן הקבוצה לשעבר אלי כהן עדיין לא קיבל את משכורת ינואר כמו גם מאמן הכושר דני ביבס וכל העוזבים את המועדון. מבית"ר נמסר כי כולם יקבלו את המגיע להם בקרוב כולל משכורות השחקנים שכמו בכל חודש מתעכבות. גם הפעם מספר שחקנים העירו להנהלה על כך ונענו כי נעשים מאמצים. גורם בבית"ר אמר היום: "אף אחד לא רוצה שהם יקבלו בשבועיים איחור, עושים את כל המאמצים לפתור את זה".

בעקבות תלונות השחקנים על תנאי האוכל והלינה בכפר גלעדי במשחק הקודם נגד קרית שמונה הקבוצה צפויה לשהות בבית הארחה בכפר בלום לקראת משחק הגביע. אגב, בבית"ר שוקלים לנסוע רק בבוקר המשחק לקרית שמונה ולשהות שם מהצהריים למען נוחות השחקנים אך רק בימים הקרובים יוחלט באופן סופי.

סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הבקיע את אחד משני השערים. סלליך/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully