וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אני לא חושב שיש אחידות בבית הדין"

20.3.2014 / 14:55

המאמן התייחס לעונש של פלט, ואמר לפני סכנין: "מקווה שאין נפילת מתח". ברדה: ”המטרות לא השתנו. זהבי? גול גדול”

אחרי שראתה את מכבי תל אביב מנצחת בדרבי התל אביבי באופן הכי דרמטי שיש, הפועל באר שבע תמשיך לרדוף אחרי האלופה במאבק על האליפות עם פתיחת שלב הפלייאוף ותארח בשבת את בני סכנין (19:00) כשהפער עומד כעת על שבע נקודות. באר שבע תצטרך להסתדר במשחק הקרוב ובמשחק הגביע שאחריו נגד הפועל ראשון לציון ללא גליינור פלט שהורחק על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל משני משחקים. היום (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים של באר שבע שבה התייחס המאמן אלישע לוי למאבקים של קבוצתו.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ממשיכים במאבק. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

אלישע לוי אמר בתחילת מסיבת העיתונאים: "מבחינתנו פלט לא היה צריך להיות מורחק. הוא היה צריך לדעת לא להגיב לפרובוקציה כזו או אחרת אם היא נעשתה. לא התעסקנו בעבר, אין לנו עניין להתעסק עם הדיין ואנחנו מסתכלים קדימה.
אני לא יודע אם יש איפה ואיפה בבית הדין, אבל אני לא חושב שיש אחידות. אני לא רוצה לבוא מהמקום שבו השופטים טועים ודיין בא ומחליט מה שהחליט. צריך לדעת לשמור על קור רוח. בכל מקרה, זה לא עובר לסדר היום מבחינתנו".

על הניצחון של היריבה בצמרת, מכבי תל אביב, בדרבי, אמר לוי: "מגיע קרדיט גדול למכבי תל אביב שעשתה ניצחון גדול ברגעים האחרונים. זה לא מוריד ממה שאנחנו עושים. לנו לא היה משחק טוב נגד רעננה ואני מקווה מאוד שזו מעידה. אנחנו רוצים לבוא בצורה טובה לפלייאוף וחשוב מאוד להיות בפלייאוף כמו שהיינו עד היום. אין סיבה שתהיה נפילת מתח, אבל צריך לדאוג שלא תהיה. יש לנו הרבה מטרות. אנחנו צריכים לבוא לפלייאוף ולעשות את המקסימום. אחרי סכנין יש לנו משחק גביע ואנחנו צריכים להתעשת ולהגיע מוכנים".

על השבוע הקריטי שמצפה לקבוצה שלו הוסיף לוי: "המשחק נגד ראשון לציון הוא בשלב הזה קריטי כי בסוג משחק כזה אי אפשר לתקן. יש לנו זמן עד ראשון לציון. אנחנו רוצים לבוא למשחק בסכנין ברמת מוכנות גבוהה. אני מקווה שווסרמיל יהיה מלא".

לוי הודה כי באר שבע סובלת מיכולת פחות טובה בתקופה האחרונה, ואמר: "אני מסכים שיש ירידה ביכולת שלנו. אנחנו משחקים פחות טוב, אבל זה נורמלי. השחקנים שלנו בני אדם. הם עובדים קשה מאוד. אנחנו נמצאים גם בשלב כזה שהוא קשה מאוד. רצנו ריצה מטורפת, אנחנו מגיעים לסוף ויכולות להיות מעידות כאלה ואחרות. מה שחשוב זה לדעת לצבור נקודות בתקופה כזו. עד היום עשינו את זה בצורה טובה למעט רעננה. היינו קצת עייפים ועצבניים, ואני מקווה שנבוא במשחקים הבאים במצב יותר טוב".

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"יכול להיות שנגד רעננה עלינו עם יותר עצבים ומתח, אבל מבחינתי אני חושב שהייתי צריך לדבר פחות עם השופט". אליניב ברדה/יוסי ציפקיס

הקפטן אליניב ברדה שיתף על התחושות שלו אחרי הדרבי, ואמר: "אין תחושה של אגרוף בבטן, אבל מגיע קרדיט למכבי תל אביב שחזרה מפיגור וניצחה קבוצה טובה כמו הפועל תל אביב. זה דבר גדול. מבחינתנו אף אחת מהמטרות שהצבנו לעצמנו לא השתנתה, גם לא עכשיו. זה היה שער גדול של זהבי בעיתוי גדול. המאבק ייגמר כשזה ייגמר מבחינה מתמטית".

על המשחק נגד רעננה והשבוע שמצפה לבאר שבע, הוסיף החלוץ: "יכול להיות שנגד רעננה עלינו עם יותר עצבים ומתח, אבל מבחינתי אני חושב שהייתי צריך לדבר פחות עם השופט. מעבר לזה אלה דברים שקורים בכדורגל. נצטרך להמשיך לעבוד קשה כדי לסיים את זה בצורה הכי טובה שאפשר. מחכה לנו שבוע חשוב. סכנין בכושר טוב והגביע הוא משחק שאין ממנו דרך חזרה. נעבור משחק אחרי משחק ונראה לאן זה יוביל אותנו".

יש לציין שבבאר שבע כועסים על כך שפלט הועמד לדין ואילו ראדה פריצה לא. על פי האימון אתמול לוטם זינו עשוי לפתוח במקום גל אראל. במועדון היו רוצים לראות בעונה את מאור מליקסון בקבוצה. מקורבים לעסקה מעריכים שמליקסון יחזור לישראל אם ולנסיין תרד ליגה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, במועדון מתכוונים לפנות בקרוב לקשר הנבחרת במטרה להחזירו למועדון בו שיחק עד שעזב את ישראל לטובת ויסלה קרקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully