וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אופיר מזרחי יחמיץ את מכבי חיפה ובית"ר

20.3.2014 / 13:24

החלוץ שסובל מדלקת בברך יחמיץ את שני המשחקים הקרובים. מתן אוחיון: "אם נמשיך ככה ניקח את הכרטיס לאירופה"

one

שחקנה של עירוני קרית שמונה אופיר מזרחי הצטווה לנוח עשרה ימים זאת בשל דלקת בברך ממנה הוא סובל. המשמעות היא שמזרחי לא יעמוד לרשותו של ברק בכר במשחק הקרוב מול מכבי חיפה בשבת, וכן ברבע גמר גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים. מי שצפוי לחזור לסגל הוא החלוץ הזמבי רוג'רס קולה, אך מצבו יתברר סופית רק לאחר האימון היום. בקרית שמונה דרוכים לקראת השבוע הגורלי, ומקווים להבטיח כרטיס לליגה האירופית דרך אחד המפעלים.

מי שצפוי להיות אחד הברגים המרכזיים בסיום העונה של קרית שמונה הוא מתן אוחיון, שהגיע העונה לקבוצה והשתלב נהדר. בקרית שמונה מחזיקים באופצייה על השחקן, כאשר הנטייה היא לממש אותה ולהשאירו לעונה נוספת. "אני בכושר טוב ואני שמח על כך, אבל אני צריך לעבוד קשה כדי לעזור לקבוצה בפלייאוף", אמר אוחיון בשיחה עם וואלה! ספורט. "כקבוצה אנחנו נמצאים בתקופה טובה מאוד ואם נמשיך ככה אני מאמין שניקח את הכרטיס לאירופה".

שחקן עירוני קרית שמונה, מתן אוחיון. קובי אליהו
"ברור שיותר נוח לי לשחק כבלם". אופיר מזרחי/קובי אליהו

על המשחק הקרוב מול מכבי חיפה אמר אוחיון: "זה משחק על שש נקודות והוא חשוב מאוד. פתיחה טובה זה תמיד דבר חשוב, ונרצה להתחיל את הפלייאוף עם ניצחון. אנחנו מגיעים עכשיו למאני טיים והמאבק על הכרטיס לאירופה יהיה חזק ומעניין, אנחנו מבחינתנו נצטרך לעשות את הדברים צעד אחר צעד".

על העובדה שהוסט בשני המשחקים האחרונים לעמדת המגן השמאלי אמר אוחיון: "הייתה סיטואציה שחן דילמוני הורחק ולא היה יכול לשחק, אז אני עברתי לעמדת המגן השמאלי. ברור שנוח לי יותר לשחק כבלם, אבל בכל מקום שהמאמן יבקש ממני לשחק אני אעשה את המיטב למען הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully