וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "אופטימי לקראת הגומלין. זה משחק העונה שלנו"

19.3.2014 / 21:24

מאמן הפועל ירושלים נתן קרדיט לשחקניו אחרי הניצחון על ניז'ני. הלפרין על סל הניצחון: "לצערי זה רק עוד שלוש נקודות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
אוהדי הפועל ירושלים. קובי אליהו
היה מותח וגם שמייח. אוהדי ירושלים/קובי אליהו

היה מותח במלחה. היה חם ודרמטי, ובסיום גם שמח. הפועל ירושלים גברה הערב (רביעי) על ניז'ני נובגורוד 78:81 בזכות שלשת ניצחון של יותם הלפרין, במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר היורוקאפ. הגומלין ייערך בשבוע הבא ברוסיה. הלפרין סיים עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים וארטיוס פרחוסקי הוליך את קלעי ירושלים עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים.

מי שקבר את שלשת הניצחון, הלא הוא יותם הלפרין אמר בסיום: "לצערי זה רק עוד שלוש נקודות. עצם העובדה שניצחנו אומרת שניצחנו את המחצית הראשונה. הייתי שמח אם זה היה יותר, אבל גם זה משהו". על היריבה אמר הלפרין: "היא קבוצה מאוד מאומנת, הם שיחקו מאוד פיזי, שומרים טוב בהגנה ובאופן כללי זו קבוצה שבה מוכנה לכל משחק. במחצית הראשונה לא הסתדרנו עם השלשות. טיפה חבל, יש תחושת פיספוס אבל אולי זה גם טוב. ניסע לקור ברוסיה כדי לנצח, ההפרש לא משמעותי ואף אחד לא יחשוב עליו. ננסה לעשות משחק טוב ולעלות לחצי הגמר".

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין חוגג. קובי אליהו
"ניסע לקור ברוסיה כדי לנצח"./קובי אליהו

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג: "אני נותן הרבה מהקרדיט לשחקנים. אני אוהב לתת להם חופש והם שיחקו חזק הערב, הם נתנו הרבה מעצמם ושיחקו לפי האינסטינקטים שלהם. אהבתי את זה. עשינו הרבה חילופים. הם יריבה טובה וקשה, הייתה לנו תקשורת לא טובה בהתחלה, גרמנו להם לעבוד אבל הם יש להם שחקנים טובים, עשינו עבודה טובה יותר בחצי השני ולא נתנו להם שלשות חופשיות".

על היכולת הלא טובה של ליאור אליהו וברייסי רייט, והתעוררותו המאוחרת של ג'וש דאנקן אמר המאמן: "הם נאבקו בחצי הראשון, לא קל לקלוע מולם בצבע, יש להם הרבה שחקנים טובים. ארטיום נתן משחק מצוין, ליאור התקשה אבל היה מי שכיסה. לג'וש הייתה שלשה גדולה וחשובה".

"האם ההפרש יספיק? נדע את זה זה בהמשך", הוסיף גרינברג. "זה קשה. זאת רק חצי הדרך. הקהל הוא משהו שבחיים לא ראיתי, מגיע להם קרדיט, הם נותנים לנו השראה, יש להם הרבה אנרגיה וזה כבוד לאמן קבוצה כזאת בשבילי. אני מקווה שגרמנו להם לגאווה".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. קובי אליהו
מקבל השראה מהקהל. גרינברג/קובי אליהו

"עשינו עבודה טובה במחצית השנייה, האחוזים שלהם של השלשות ירדו וזה היה אחד המפתחות לניצחון", המשיך גרינברג. "אני גאה בבחורים, שמח שהצלחנו לנצח במשחק כזה, הם הציגו איי קיו גבוה בכדורסל, הם קבוצה אגרסיבית בהגנה, אבל עשינו כמה דברים, ג'וש קלע שתי שלשות ענקיות, היו עבירות חשובות, בחורים התעלו, כמו דרווין ויותם, ארטיום היה פשוט מפלצתי במשחק, אני חייב לציין אותו יש לו הרבה דרייב כך גם במשחק, זו לא הפעם הראשונה שהוא מראה יכולת טובה ועוזר במשחק".

"איך הרגשתי עם השלשה? אני לא יודע, כמובן שאני נרגש לקראת הגומלין, זה משחק על חצי הגמר, יכולנו לעשות עבודה טובה יותר בעבירות, אני אופטימי לגבי השבוע הבא ברוסיה, אסור לזלזל בהם כי הם מציגים כדורסל נפלא בבית. זה משחק העונה שלנו באירופה ונביא הכול לפרקט. לגבי מכבי? בבית מכבי לא הפסידה הרבה פעמים נצטרך להיות בפוקוס לקראת המשחק".

מאמן ניז'ני זוראן לוקיץ': "יש לנו סיכוי ברוסיה במשחק הגומלן, עשינו את הדברים שרצינו אבל היו לנו כמה טעויות שקרו במהלך המשחק, היו ברגעים הקריטיים סלים של ירושלים. אני לא מופתע שירושלים שיחקה טוב במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully