וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיז'ון תומפסון: "היו לי כאן רק זמנים טובים. אין לחץ"

19.3.2014 / 17:25

הפורוורד ששיחק בעבר במלחה יפגוש את ירושלים במדי ניז'ני (19:30, ספ'2). על נחיתת החירום בדרך לישראל: "היה גדול"

שחקן הפועל ירושלים דיז'ון תומפסון. Regina Hoffmann, GettyImages
מחמיא לירושלים ולא לחוץ. תומפסון במדי ירושלים/GettyImages, Regina Hoffmann

הפועל ירושלים נערכת למשחק הראשון ברבע גמר היורוקאפ נגד ניז'ני הרוסית (19:30, ספורט 2), והיא תפגוש בשורות היריבה את שחקנה לשעבר דיז'ון תומפסון. "זה מאוד כיף לחזור לכאן, זו הפעם הראשונה שלי כאן מאז ששיחקתי כאן ואני נרגש, כי נהניתי כאן מאוד", אמר תומפסון בשיחה עם וואלה! ספורט, "האוהדים היו מדהימים, היו לי כאן רק זמנים טובים ולכן אני מאוד שמח לחזור. אני יודע שהמצב כאן השתנה, ההנהלה התחלפה, עדיין יש לי חברים כאן. יש להם עונה טובה מאוד בפעם הקודמת שהייתי כאן היינו בטופ 8, אז עבורם לחזור למעמד הזה מראה שהם עשו עבודה טובה העונה".

"אני לא חושב שיש הרבה לחץ. אני כאן עם הקבוצה שלי ואנחנו רוצים נצח כדי להשיג מקדמה, בפעם הקודמת שהייתי כאן נעצרנו בשלב רבע הגמר, מבחינה מקצועית אני משחק בקבוצה אחרת ואני רוצה להעפיל עם הקבוצה שלי".

הרוסים מגיעים לאחר שעברו חוויה מדאיגה בטיסה בדרך לישראל, לאחר שנאלצה לנחות בברלין נחיתת חירום. כל הצוות והשחקנים המשתייכים לקבוצה, כמו יתר הנוסעים שהיו על הטיסה, פונו לבתי מלון בברלין ורק לאחר שמצאו טיסה חלופית הגיעו ארצה.

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין עם ראש העיר ניר ברקת. יוסי ציפקיס
"יש לירושלים עונה טובה מאוד". ראשי העיר ירושלים ניר ברקת ויותם הלפרין/יוסי ציפקיס

"זה היה גדול", סיפר תומפסון על החוויה, "אני עצמי ניסיתי להישאר רגוע ככל האפשר וניסיתי להרגיע את החברים שלי לקבוצה, אבל זה מאוד קשה לשלוט ברגשות של כולם בייחוד בגלל האירוע החמור שחווינו אבל זה הסתיים טוב נחתנו בשלום ועלינו על מטוס אחר והגענו לכאן מהר. כל הטיסות מעייפות, מבחינה רגשית ומנטלית זה משפיע מעט אם הצלחנו להתגבר על כל המתח והלחץ שהיה לנו בחוויה שלנו אז נצליח לעמוד בלחץ של המשחק כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully