וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פתח תקוה ביטלו את השביתה

19.3.2014 / 11:24

החליטו להתאמן כרגיל, לאחר שההנהלה הבטיחה לעמוד בתשלומים. השחקנים הבהירו: אם הכסף לא יגיע, נשבות שוב

one

בעקבות ההודעה של ארגון השחקנים אתמול בנוגע להחלטה להשבית את אימון מכבי פתח תקוה, החליטו שחקני הקבוצה להתכנס שוב הבוקר בכדי לקבל החלטה בנוגע לעתידם. השחקנים נפגשו עם נציג ארגון השחקנים, וביקשו לקיים דיון שבסופו יודיע הבלם ניצן דמארי האם הוחלט לקיים את האימונים כרגיל.

לאחר התייעצות קלה והבטחה כי הכסף יעבור בימים הקרובים, הוחלט לחזור לאימונים כרגיל. יחד עם זאת, השחקנים הבהירו כי אם בתוך מספר ימים לא יגיע הכסף, הם יפתחו במחאה חוזרת. כבר היום ככל הנראה יקבלו חלק מהכסף. אגב לאימון היום הגיעו גם נציגי ההסתדרות, בהם דן רומן, שלא הורשו להיכנס.

שחקני מכבי פתח תקוה, במרכז השוער צחי גיגי. אדריאן הרבשטיין
חוזרים לעבודה. שחקני מכבי פתח תקוה/אדריאן הרבשטיין

יש לציין כי באימון אתמול, אותו החליטו השחקנים להחרים, לא נכח אף אחד מנציגי ההנהלה, כולל מנהל הקבוצה עמי פאן (שוהה בחו"ל) שנחשב לדמות משפיעה במועדון ואדם קרוב מאוד לשחקנים. גם חלוץ העבר עומר גולן לא שהה אתמול במתחם, מה שהקל על ההחלטה לא לעלות לכר הדשא. במועדון טענו כי הארגון ניצל את ההיעדרות של קברניטי המועדון בכדי להכריז על סכסוך עבודה. בארגון טענו אתמול כי לא הייתה כוונה להשבית את האימון, וההחלטה על כך התקבלה על ידי השחקנים בלבד.

כזכור, לאחרונה פורסם בוואלה! ספורט כי שחקני הקבוצה מלינים על עיכוב של חודשיים במשכורות וכי חלקם לא קיבל מענקי ניקוד מתחילת העונה. בפתח תקוה הבטיחו אתמול כי הכסף ישולם בשבוע הקרוב. יש לציין כי האיחור בתשלום המשכורת הפך לעניין מסורתי בשנים האחרונות וזאת בעקבות קשיים כלכליים של המועדון, שאף נטל מספר הלוואות מבנקים לצורך כיסוי הגרעון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully