וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: חיפה לא תשלם לרובן ראיוס בתקופת היעדרותו

19.3.2014 / 7:46

מכבי חיפה בונה מתווה לענישה של הקשר ותקנוס אותו בגובה המשכורת החודשית. אם יורחק ל-8 משחקים, ייקנס בכ-50 אלף יורו. ראיוס למקורביו: "נפגעתי תדמיתית, זה העונש הכי קשה"

one

במכבי חיפה נערכים לקראת הדיון שייערך בשעות אחר הצהריים היום (רביעי) בעניינו של הקשר רובן ראיוס - זכר לעבירה הקשה שביצע על רפי דהן במשחק נגד בני יהודה לפני כשבוע וחצי. עשרות אוהדים שוחחו עם הקשר וביקשו להביע את תמיכתם. ראיוס עצמו יגיע לדיון מלווה בפרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ.

הספרדי יטען כי הוא מודע להשלכות של המעשה וכי הוא מתנצל ומוכן להביע את התנצלותו גם בפגישה עם השחקן. יחד עם זאת, ראיוס עדיין נחרץ בעניין הטענה כי לא פגע בדהן במטרה לפצוע אותו. ראיוס יקיים מחר מסיבת עיתונאים בה ימסור את גרסתו לאירועים והצהרה לתקשורת. השחקן אמר למקורביו השבוע: "הפגיעה הכי קשה היא תדמיתית. שם כבר נגרם לי נזק. זה העונש הכי כבד. אני מקווה שהשחקן יחלים במהרה". במכבי חיפה יש לציין, שוקלים בשלב הזה לקנוס את ראיוס בגובה 100% מהמשכורות בתקופת היעדרותו מהמגרשים. כלומר, אם ראיוס יורחק ל-8 משחקים, הוא ייקנס בשתי משכורות שמוערכות בכ-50 אלף יורו.

בחיפה יבהירו כי העמידו את כל האמצעים שברשותם על מנת "להביע תמיכה כנה בשחקן הנפגע" כשהציעו גם את שירותי המרפאה שלהם וליווי צמוד של הרופא הבכיר, ד"ר בצלאל פסקין, מומחה לפציעות ספורט. בנוסף, בחיפה יבהירו כי ראיוס יעמוד לדין במסגרת המועדון ללא קשר לתוצאות הפסיקה.

השוער מיכאל טורנס חזר אמש לדנמרק לאחר שלא הרשים במבחנים. במכבי חיפה אמרו כי מלכתחילה הסיכויים שהיה חותם נמוכים וסבורים כי השוער הבא יחתום לאחר שימונה מאמן. "שוער בכיר בדרך כלל משחק בקבוצה ואינו חופשי. סביר להניח שיוחתם שוער רק בקיץ, למרות שיגיעו עוד שוערים למבחנים", הסבירו במועדון.

החלוץ אלון תורג'מן שנפגש אתמול עם הנשיא יעקב שחר, טרם סיכם על חוזה חדש אבל, כזכור, כל הצדדים העריכו כי העסקה תיחתם עוד השבוע. תורג'מן יחתום על חוזה משודרג לשלוש שנים.

רובן ראיוס, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יום מכריע. ראיוס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully