וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי, גנאים וטפירו יקבלו אותות מתנועת אומ"ץ

18.3.2014 / 12:13

התנועה החליטה להתמקד השנה בספורט. שרצקי: "הוגנות ומניעת אלימות הם דברים שאנחנו מקדמים במועדון שלנו"

איזי שרצקי, בעלים עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
כבוד גדול. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

תנועת אומ"ץ הפועלת לטובת הוקרה של אנשים שפועלים למען החברה ולמען צדק חברתי, החליטה לערוך טקס בו יוענקו אותות הוקרה לאנשי ספורט הפועלים למען הוגנות בענפים השונים. בין היתר יזכו באותות אלו הבעלים של עירוני קרית שמונה בכדורגל איזי שרצקי, ראש עיריית סכנין ויו"ר בני סכנין לשעבר, מאזן גנאים, שחקן עירוני נס ציונה בכדורסל מאיר טפירו, ומאמן נבחרת ישראל בשחייה ליאוניד קאופמן. בנוסף לאנשים אלו גם עודד מכנס, זאב זלצר, יו"ר איגוד הטניס בישראל איאן פורמן, השופטת הבינלאומית בהתעמלות אורנה שי, יואל שרון מקים עמותת אתגרים ושדר הרדיו גדעון הוד יזכו לאותות.

הוועדה שבחרה בכלל האנשים, הבהירה כי הם פעלו ופועלים לטובת ההוגנות והשוויון בספורט, ובמטרה היא לעודד עוד אנשים לקדם תחומים אלו. מי שעבר בראש הוועדה היה מעוזיה סגל שהוא חבר הנהלת העמותה. האותות יחולקו בטקס במהלך חודש מאי בהשתתפותה של שרת הספורט לימור לבנת.

כמו כן במסגרת הטקס יוענקו עיטורי מופת מטעם יו"ר העמותה אריה אבנרי שהחליט להעניק תעודות הוקרה מטעמו ליעל ארד, אלונה ברקת ולנשיא מועדון ספיבק במרכז הנכים בישראל משה רשקס. ציון לשבח מיוחד יוענק לאלוף העולם לשעבר בהיאבקות סרגיי קולסניקוב על כך שהקים בבאר שבע מרכז המלמד ילדים ובני נוער.

גנאים אמר הבוקר לוואלה! ספורט בעקבות הבחירה בו: "ללא ספק זה כבוד גדול ואני מקדיש את העשייה לאנשים. אני גאה בבחירה ומודה לכל אלו שבחרו בי. אני מקווה שזה מעודד את כל האנשים והאוהדים ללכת בדרך הזו של עשייה, סובלנות וספורטיביות".

שרצקי גם הוא התייחס לעניין ואמר לוואלה! ספורט: "אם אנשים אחרים בחרו בי, אני יכול רק להגיד תודה ולקבל את הפרס. אין ספק שזה תמיד מחמיא. לשמחתי נושא מניעת האלימות וההוגנות אצלנו במועדון הוא נושא שאנו מקדמים. אני חושב שיש ירידה באלימות בליגות הבכירות והבעיה היא בליגות הנמוכות ובגילאי הנוער והילדים. כעת אני בטוח שמנהלת הליגה תשים דגש ותטפל גם בנושא הזה".

יו"ר הוועדה שבחרה את אנשי הספורט מעוזיה סגל אמר לוואלה! ספורט: "בחרנו הפעם ללכת לתחום הספורט בגלל שיש בתחום זה היום הרבה אלימות, הרבה שחיתות והרבה טיוחים ורק אתמול פורסם על מעורבות של איש ספורט בפרשה לא נעימה. חיפשנו אנשים שנראים לנו הוגנים וישרים, ושהעשייה שלהם היא למען הספורט. כאלו שמשקיעים בנוער ובבתי הספר ויוצרים נורמות חדשות בתחומים השונים בספורט. אנשים כמו זאביק זלצר שמקדיש עצמו לנוער או איזי שרצקי שתרם לקרית שמונה רבות וכל האנשים האחרים שפועלים מתוך אהבת הספורט ולא מתאוות כוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully