וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: העונה הסדירה מגיעה לסיומה

19.3.2014 / 12:27

רגע לפני הפלייאוף, ארבעה משחקים (כולל דאבל הדר באצטדיון קראפט בירושלים ביום ה') ייקבעו סופית את כל המיקומים

יהודה רבלס. ריק בלומסאק,
דאבל הדר בקראפט/ריק בלומסאק

בשעה טובה ומוצלחת, מגיעה בסוף השבוע הקרוב ליגת הפוטבול הישראלית אל מחזור הסיום של העונה הסדירה, עם ארבעה משחקים מרתקים שיכריעו לא מעט לקראת הפלייאוף העומד לצאת לדרך.

ירושלים קינגס (4:4) - ירושלים ליונס (2:6), חמישי, 19:00, קראפט

הדרבי הירושלמי ייפתח את הדאבל הדר בקראפט ויהיה מכריע ביותר. המלכים חייבים ניצחון כדי להגיע לפלייאוף. אם הם יפסידו, הם יזדקקו לניצחון מפתיע של כוכבי הצפון על חיפה אנדרדוגס בשישי. האריות זקוקים לניצחון שלהם או להפסד של הפיונירס במשחק שייפתח מיד לאחר מכן על מנת לסיים במקום השלישי. אם הקינגס ינצחו והפיונירס יפסידו, הקבוצות עשויות להיפגש ברבע הגמר בשבוע הבא.

מורדי יהודה (0:8) - תל אביב פיונירס (2:6), חמישי, 21:30, קראפט

המורדים הבטיחו כבר מזמן את המקום הראשון ורוצים לסיים עונה מושלמת. מצד שני, הם אולי יעדיפו לשמור כמה קלפים קרוב לחזה כי המפגש הזה עשוי לחזור על עצמו בחצי הגמר בעוד שבועיים. תל אביב צריכה לעזרה מצד הקינגס במשחק הראשון כדי שיהיה לה סיכוי למקום השלישי ולהימנעות ממפגש עם הרבלס בחצי הגמר.

חיפה אנדרדוגס (5:3) - כוכבי הצפון (7:1), שישי, 10:30, קרית ים

הקבוצה מהכרמל תדע עוד לפני בעיטת הפתיחה על מה היא משחקת. אם הקינגס ינצחו בחמישי, מדובר יהיה במשחק לפרוטוקול בלבד. אבל אם הקינגס יפסידו בדרבי, ניצחון חיפאי יעלה את הקבוצה לפלייאוף.

באר שבע בלאק סווארם (6:2) - פתח תקוה טרופרס (4:4), שבת, 21:30, באר שבע (נאות לאון)

המשחק שינעל את העונה הסדירה. הפתח תקואים כבר הבטיחו מקום בפלייאוף, המארחים כבר בחוץ, אבל המשחק הזה עדיין עשוי לשנות דברים. ניצחון של פתח תקוה ייתן לה את המקום החמישי. הפסד, והיא עלולה לרדת למקום השישי אם הקינגס ינצחו את המשחק שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully