וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי באר שבע נפגשו עם אוהדים שאיימו לפגוע באראל

17.3.2014 / 9:54

בפגישה שנערכה אתמול טענו כי הקשר קילל, אך במועדון הכחישו: "צריכים להודות לו". פלט ייקנס, כעס על סיראז' נאסר

one

בהפועל באר שבע התקבלה החלטה לקנוס את גליינור פלט בעקבות האדום שספג בהפסד להפועל רעננה (1:0) ביום שבת. הסיבה לכך אינה רק העבירה עצמה שביצע, אלא גם היעדרותו מהמשחק הקרוב מול המדורגת חמישית ואולי גם ממשחקים נוספים, כולל בגביע, לאחר ועדת המשמעת שתיערך לו ברביעי. פלט, שיעמוד לוועדת המשמעת הפנימית במהלך היום או מחר, יספוג קנס של 500 עד 2,000 שקל, וזאת בהתאם למקרים דומים בהם קנסה ההנהלה שחקנים לאחר הפרות משמעת דומות.

במועדון לא אהבו את ההתנהלות של סיראז' נאסר שלא לחץ את ידם של אנשי הצוות המקצועי לאחר שהוחלף, אבל הוא לא יעמוד לוועדת משמעת לאחר שטען כי היה מאוכזב מעצמו ולא ניסה לפגוע באף אחד.

בנושא אחר: במועדון יזמו אתמול שיחה עם כמה אוהדים שניסו לפגוע בקשר גל אראל אחרי המשחק בנתניה. הפגישה נועדה במטרה לבחון מדוע הם ניסו לתקוף את השחקן ובה נטלה חלק הדוברת והאחראית על קשרי קהילה, ציפורה חלפון. האוהדים טענו כי הקשר עצמו ניסה לפגוע בהם וקילל אותם, דבר שבמועדון הכחישו. יחד עם זאת, האוהדים הבטיחו לא לחזור על הפעולה הזאת בעתיד. "האוהדים צריכים להודות לאראל על העונה הזאת, בטח לא לפגוע בו", אמרו במועדון.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
יישאר בסופו של דבר? פלצ'וק/קובי אליהו

במועדון יחזיקו אצבעות להפועל תל אביב בדרבי הערב, מתוך הבנה שהפסד של האדומים יקרב את הצהובים צעד גדול לעבר האליפות. המטרה של באר שבע היא לא לבצע מהפכות לקראת הליגה האירופית, אלא לשחרר מספר שחקנים שלא מצאו את מקומם ברוטציה, ולהביא במקומם שחקנים בכירים שיתחרו על השחקנים הקיימים על מקום בהרכב. גליינור פלט יחליט בקרוב האם להישאר בישראל ואם זה יקרה הוא ישחק בבאר שבע. ויליאם סוארס טרם השיב על ההצעה לחוזה חדש והוא עדיין מקיים התייעצות עם משפחתו. העובדה שלא מדובר בשחקן צעיר אמורה לשחק תפקיד חשוב בהחלטה.

למרות שאינו זוכה להרבה דקות משחק והיה מועמד לעזוב בינואר לאשדוד, בבאר שבע שוקלים לממש את האופציה על ניקולס פלצ'וק ולהשאירו בסגל בעונה הבאה. האופציה הזאת מפתיעה לאור חוסר שביעות הרצון של השחקן ממעמדו, אך במועדון טוענים כי התנהלותו על הספסל ובחדר ההלבשה, בנוסף ליכולת הטובה שהוא מגלה כמחליף, עשויה להביא להחלטה להחתימו לעונה הבאה. לוטם זינו אמור לחתום בימים הקרובים על החוזה החדש שלו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אליניב ברדה, סיראז' נסאר, אלונה ברקת, מאור בוזגלו, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"מרגש לשמח ילדים". באר שבע/אתר רשמי, הפועל באר שבע

שחקני הקבוצה לקחו הבוקר הפסקה מהאימונים לקראת המשחק בשבת. הדוברת ציפורה חלפון ארגנה ביקור בהרכב מלא במרכז הרפואי סורוקה, שם ביקרו ילדים חולים והעניקו משלוחי מנות במחלקות השונות בבית החולים. קפטן הקבוצה אליניב ברדה התייחס לפעילות ואמר: "מרגש לשמח ילדים ובכלל אנשים שמאושפזים במחלקות, זה מראה את עוצמת המועדון ואנשיו מעבר לעוד ניצחון כזה או אחר". השוער רז רחמים: "צריכים לשים בצד את המשחק של השבת האחרונה מול רעננה ולהביט קדימה, לעצור רגע ולשמח ילדים קטנים זה לא פחות חשוב מניצחון. תרומה לקהילה זה מעבר לכל גול".
הבעלים אלונה ברקת סיכמה: "הביקור היום בבית החולים הוא חשוב מכיוון שבית חולים סורוקה עושה פעילות חשובה מאוד באזור והוא חלק אינטגראלי מהדרום ואנחנו שמחים וגאים להיות חלק מהפעילות הזאת. זה תמיד מכניס לפרופורציות ואם אנחנו יכולים לשמח ולו במעט אנחנו שמחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully