וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אם נפסיד גם בקרית שמונה, הפלייאוף התחתון יהיה בית קברות"

16.3.2014 / 7:07

אכזבה גדולה בבירה מההפסד מול בני סכנין: "הגביע הוא הסיכוי היחיד להציל משהו מהעונה". טונייס זרק בקבוק עם הירידה לחדר ההלבשה: "לא היה אפילו צהוב, סכנין קומיקאים". הקבוצה והבלם יעמדו לדין

one

שקט מתמשך שרר בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים עם סיום משחק ההפסד הביתי אמש (שבת), 1:0 לבני סכנין. השחקנים נותרו למשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה יחד עם הצוות המקצועי, כאשר לכולם ברורה משמעות ההפסד והעובדה כי רק המשחק נגד עירוני קרית שמונה ברבע גמר גביע המדינה בעוד עשרה ימים יכול להציל את העונה ולהחזיר מעט שמחה למועדון.

עם היציאה מחדר ההלבשה אמר אחד משחקני הקבוצה: "האוהדים כואבים וחושבים שלא אכפת לנו, אבל כל כך רצינו לנצח. היינו יותר טובים מסכנין, הגענו למצבים וחבל שזה לא נגמר בגול. גם נגד מכבי זה היה ככה, אי אפשר לשחק טוב ולא להבקיע, אם נמשיך לא להבקיע נפסיד לכל קבוצה. היינו בטוחים שננצח את המשחק הזה ונבוא עם כל הטירוף לקרית שמונה, אבל גם מזה נצא מחוזקים, נתאושש ונבוא לשם עם כל הכוח כדי לעלות לחצי גמר, אולי שם המזל גם יהיה אתנו".

בית"ר הפסידה בבית 1:0 לבני סכנין

שחקן בית"ר ירושלים אנדרס טונייס מוחה לאחר שהונף לעברו כרטיס אדום. קובי אליהו
אכזבה גדולה בבית"ר. טונייס רואה אדום/קובי אליהו

מי שהיה עצבני מאוד בסיום הוא הבלם אנדרס טונייס, שהורחק לאחר פגיעה במוחמד גדיר. כאשר ירד לחדר ההלבשה זרק טונייס בקבוק מים על הקיר ואמר: "לא היה כרטיס אדום ואפילו לא צהוב, היה קרב על מיקום הרבה פעמים במהלך המשחק. סכנין קומיקאים, הם משחקים מלוכלך ועושים הצגות, זה לא כדורגל". טונייס יחמיץ את משחק הגביע נגד קרית שמונה בגין צהובים ובנוסף, ההתאחדות לכדורגל הודיעה שהבלם יעמוד לדיןבגין פגיעה בשחקן יריב בנסיבות מחמירות ולפיכך הוא צפוי לספוג עונש הרחקה ממושך. ניסו קפילוטו יחמיץ את המשחק הראשון בפלייאוף בגלל צהובים.

שחקנים בבית"ר ביקשו מהנהלת הקבוצה כי לקראת המשחק בקרית שמונה הקבוצה לא תשוכן בכפר גלעדי, שם שהו לפני המשחק הקודם בין הקבוצות. שחקנים התלוננו על האוכל במקום ועל תנאי הלינה והקבוצה צפויה לעבור למקום טוב יותר לקראת משחק הגביע. בבית"ר מעריכים כי על אף ההפסד, כל 2,000 הכרטיסים שהופצו לאוהדי הקבוצה למשחק הגביע יימכרו עד למשחק.

לפני המשחק אמש שוחח אבנר קופל עם מספר אוהדים בכירים של הקבוצה ואלה הטיחו בפניו ביקורת קשה על סגירת היציע המזרחי ועל העובדה כי האוהדים נאלצים לנדוד ממנו, לא בפעם הראשונה. בבית"ר הבטיחו לאוהדים כי להבא יעשו הכול במטרה לפתוח את היציע המזרחי, אך בסיום היה כעס גדול במועדון על הקריאות הגזעניות של האוהדים לאורך המשחק. בבית"ר אמרו: "גם ככה המצב הכלכלי קשה, הקהל לא יכול לקבל עצבים ולעשות מה שהוא רוצה, עכשיו אנחנו נשלם על זה". כצפוי וכפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ההתאחדות הודיעה שהקבוצה תעמוד השבוע לדין בשל הקריאות הגזעניות.

בקבוצה כעסו על אחמד טיבי, שאמר בסיום: "אם ההתאחדות לא תעמיד את בית"ר לדין על קריאות גזעניות, אגיש נגדה תלונה". בקבוצה הגיבו: "הוא חי מזה. אם אין פרובוקציות, אין לו ממה לחיות. עדיף היה שלא ידבר, הוא רק מייצר בלגן ברגע שהוא פותח את הפה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully