וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ מעוניין בדרשלר גם לעונה הבאה

16.3.2014 / 8:23

הצוות המקצועי לא מעוניין בשוער? הבעלים שוחח עמו והבטיח לסדר את המצב בקרוב. כץ: "ההישארות שלנו לא מובטחת"

one

הרוחות בהפועל חיפה שוב סערו לאחר ההפסד של הקבוצה אתמול (שבת) 1:0 למכבי פתח תקוה. הבעלים, יואב כץ כעס מאוד על התצוגה של הקבוצה ולא חסך בביקורת: "לא יכול להיות שמכבי פתח תקווה רצו יותר בכל נגיעה שלהם בכדור", אמר כץ. "חוץ מקאלה ומזרקו קוראץ' אף אחד אצלנו בכלל לא שיחק. הפועל חיפה צריכה לשנות את הדי.אנ.איי שלה ולרצות לנצח ולהילחם בכל משחק. אנחנו צריכים לשאוף למצויינות בכל משחק. ההישארות שלנו ממש לא מובטחת ואסור לנו לחשוב ככה. אנחנו צריכים לשחק עד הסוף ולהבטיח את ההישארות".

גם השחקנים היו מאוכזבים מאוד מההפסד. "לא באנו למשחק הזה והתחלנו אותו לא טוב. הם רצו יותר והיו ראשונים לכל כדור, הגיע להם לנצח", אמר המגן עמיר נוסבאום. "ידענו שהם יבואו ככה כי הם במצב באמת קשה אבל כמה שלא דיברנו לא הצלחנו להיכנס לזה תוך כדי משחק. אני מאמין שלא ניגרר למאבקי תחתית, אנחנו נדע להתעשת כבר במשחק הבא. להערכתי ארבע או חמש נקודות יספיקו לנו כדי להישאר אבל אנחנו רוצים להשיג אותן כבר עכשיו ולא בסוף. אנחנו צריכים לבוא בגישה יותר טובה במשחקים הבאים.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. ברני ארדוב
לא מרוצה מההקרבה של השחקנים. כץ/ברני ארדוב

אלא שלא רק על המגרש סוער. הבעלים, יואב כץ שוחח עם קאלה דרשלר ועודד אותו לאור העובדה שבצוות המקצועי לא מעוניינים בהמשך דרכו של השוער בעונה הבאה. כץ אמר לשוער שלמרות הפרסומים על כך שהשוער לא ימשיך בעונה הבאה הוא מעוניין בו והבטיח לו לטפל בנושא כשיגיע בחודש הבא לארץ. "לדעתי קאלה יישאר כאן גם בעונה הבאה", אמר כץ לוואלה! ספורט. "הצוות המקצועי לא רוצה אותו? אז אני אומר שהצוות ירצה אותו, הוא מהטובים שיש לנו העונה ולהערכתי הוא יישאר".

עם זאת, למרות הדברים של כץ נראה שעניינו של השוער צפוי לעורר מתח רב בין הבעלים לבין הצוות המקצועי שכן גם שלומי דורה וגם מאמן השוערים אבי פרץ, שבינו לבין דרשלר יש מתיחות גדולה, לא מעוניינים בהמשך דרכו של השוער. "יהיה שמח מאוד בעניין הזה", אמר גורם במועדון. "כשיואב יגיע באפריל זה יהיה אחד הנושאים הכי חמים על הפרק".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
מקבל תמיכה מהבעלים. דרשלר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully