וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור פסר: "המאבק על הירידה יהיה עד הסוף"

16.3.2014 / 9:09

מכבי פתח תקוה חוגגת את הניצחון על הפועל חיפה, אך פסר יודע: "הכל ייקבע בפלייאוף התחתון". מחמאות ללידור כהן

one

שביעות רצון גדולה נרשמה בקרב אנשי מכבי פתח תקווה לאחר הניצחון 0:1 על הפועל חיפה. הניצחון מעמיד את פתח תקוה במצב בו תסיים את העונה הסדירה בליגת העל מעל הקו האדום, בלי קשר לתוצאה מחר בין הפועל ניר רמת השרון לבין מכבי חיפה. בפתח תקוה היו מרוצים מאוד מהעמידה הטקטית של השחקנים, כשלידור כהן ה'להיט' החדש של הקבוצה, זכה למחמאות באופן מיוחד.

גם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נראה מחויך מאוד בסיום. "היינו טובים מאוד וגרמנו לקבוצה טובה כמו הפועל חיפה להיראות רע", אמר המגן נאור פסר, שבישל את שער הניצחון. "נלחמנו, אבל גם שיחקנו כדורגל טוב לפחות במחצית הראשונה. במחצית השנייה יותר התגוננו אבל גם להתגונן טוב צריך לדעת, והפעם עשינו את זה טוב מאוד".

על משחקי הפלייאוף התחתון שיחלו בעוד שבועיים אמר המגן: "המאבק יהיה עד הסוף, הנקודות שהשגנו היו חשובות בייחוד לאור הנקודות שהפסדנו בדקות הסיום בשבוע שעבר. אין ספק שהכל ייקבע במשחקי הפלייאוף וזה יילך צמוד עד הסוף. אנחנו קבוצה טובה ואני לא מסתכל אם האחרות טובות יותר או פחות טובות מאיתנו, הכדורגל פחות יקבע ומה שיכריע מי יהיה עם יותר אופי ומי יהיה יותר ווינר".

על השאלה האם הנצחון שלהם גרר גם את חיפה למאבקי התחתית אמר פסר: "אני לא חושב, הם מספיק טובים והם לא יהיו חלק מהמאבק, ניצחון אחד מספיק להם לדעתי כדי להישאר".

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מאמן מכבי פתח תקוה, ייטב לוזון, ביחד עם שחקן הקבוצה נאור פסר. ברני ארדוב
"הכל ייקבע בפלייאוף". נאור פסר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully