וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאלד חלאיילה: "אין ניצחון מתוק מזה"

16.3.2014 / 7:50

קפטן בני סכנין חגג את ה-0:1 על בית"ר ירושלים: "עשינו הכל כדי לנצח". מוגרבי יוכל להשתחרר ללא תמורה בעונה הבאה

one

חגיגות גדולות נרשמו אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של בני סכנין, לאחר שהקבוצה ניצחה את יריבתה השנואה, בית"ר ירושלים 0:1 באיצטדיון טדי. "אין יותר מתוק מהנצחון הזה", אמר הקפטן, חאלד חלאיילה. "עשינו הכל כדי לבוא ולנצח את המשחק הזה. כולם אמרו שהבטחנו את הפלייאוף ונהיה רמת השרון של שנה שעברה אבל הוכחנו לכולם שגם בפלייאוף העליון נהיה חזקים. המטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר למעלה. נעשה הכל כדי לא לסיים במקום השישי ואם תהיה לנו הזדמנות אז נעשה הכל כדי שניקח את המקום הרביעי ואולי אפילו את השלישי".

על הטענות של אוהדי בית"ר לפיהם חלאיילה התגרה בהם לאחר הגול אמר הקשר: "לא התגריתי באף אחד, בכל מגרש שאני מגיע אני מודה לאלוהי ומתפלל אחרי גול. אוהדי בית"ר מתעצבנים מכל דבר. אנחנו רגילים לגידופים בטדי, אמרו לי דברים שקשה לי לחזור עליהם, אבל זה משחק כדורגל ואני מודה לקהל של סכנין שהגיע בכמות גדולה". אגב, בסיום המשחק נרשם עימות בין אוהדי סכנין לבין אוהדי בית"ר ביציע הכבוד, עימות שנגמר בהתערבות כוחות האבטחה שהיו במקום.

פיראס מוגרבי, בני סכנין. יוסי ציפקיס
ימצא קבוצה גדולה יותר? מוגרבי/יוסי ציפקיס

ובינתיים, בסכנין כבר חושבים על העונה הבאה. קשרה של בני סכנין, פיראס מוגרבי יוכל להשתחרר ללא תמורה בעונה הבאה מהקבוצה אם יביא הצעה גבוהה יותר לשכרו מקבוצה אחרת. כידוע, בסכנין היו מאוד רוצים לראות את השלישייה שכוללת את מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר ומוגרבי ממשיכה בקבוצה, אלא שבעוד שגדיר ומוגרבי מושאלים ממכבי חיפה ותלויים בהחלטה של הירוקים לגביהם, בסכנין בטוחים בנוגע למוגרבי שמחזיק בחוזה לעונה נוספת.

אלא שכעת נודע לוואלה! ספורט כי לקבוצה יש סיבה לדאוג, שכן השחקן מחזיק בסעיף שיכול לאפשר לו להשתחרר לאחת מהקבוצות הגדולות. בסכנין מאמינים שהשחקן יישאר בקבוצה ואף עשויים להציע לו שדרוג. מי שימשיך בקבוצה הוא הבלם הספרדי, אברהם פאס. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה החליטו לממש את האופצייה. גם כריסטיאן הידאלגו צפוי להישאר.

בני סכנין ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1

מרקו בלבול: "הוכחנו שיש לנו אופי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully