וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריף מסיקה: "חבל שאין לנו את באר שבע בפלייאוף התחתון"

קשר רעננה התלוצץ אחרי תוצאה טובה נוספת מול סגנית המוליכה, אך הודה: "כל קרב בתחתית יהיה קרב על החיים"

one

בהפועל רעננה חגגו את הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע אמש (שבת) שהרחיק אותם זמנית מהקו האדום. ברעננה ציינו אחרי המשחק כי השיחה של הבעלים אשר אלון באמצע השבוע העירה את השחקנים ונתנה להם להבין שזה הזמן להתעורר לפני שיהיה מאוחר מידי. ברעננה החמיאו לבן בנימין ולריף מסיקה על המשחק ובמיוחד ציינו את משחק ההגנה שהזכיר את היכולת בתחילת העונה.

"ידענו שאם נגיע לפלייאוף התחתון עם עוד הפסד יהיה לנו קשה להעלות את הביטחון", אמר אחד השחקנים. "המשחק אתמול לא רק שנתן ביטחון אלא החזיר את האמונה. הדברים של אשר בשבוע שעבר חלחלו לכולם כאן, אבל זה לא אומר שהבטחנו את ההישארות בליגה בעונה הבאה".

ריף מסיקה שחקן הפועל רעננה (מימין) מול בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"אותי למדו שמי שנלחם על הקצפת צריך להשקיע פחות ממי שנלחם על החיים שלו". מסיקה אמש/יוסי ציפקיס

"אני חושב שעברנו תקופה קשה", אמר ריף מסיקה בסיום המשחק. "היתה תקופה שנראנו טוב והגענו בכל משחק ללא מעט מצבים והכדור לא נכנס. גם היום זה היה קשה מאוד, אבל אני שמח שאחרי הרבה זמן שמרנו על רשת נקייה והבקענו שער חשוב שנתן לנו ניצחון חשוב והחזיר לנו את הביטחון. אותי למדו שמי שנלחם על הקצפת צריך להשקיע פחות ממי שנלחם על החיים שלו".

"חבל שאין לנו את באר שבע בפלייאוף התחתון" התלוצץ מסיקה. "אבל זה באמת לא חשוב נגד מי שיחקנו היום - הנקודות היו חשובות לנו. כל קרב בתחתית יהיה קרב על החיים ויהיה מלחמת עולם. כולם מדברים והורידו אותנו כבר ליגה, אבל אני מאמין שנישאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully