וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: בן שמעון תירגל הרכב זהה לזה מאשדוד

האדומים מגבירים את ההכנות לדרבי, אבוטבול, חרסיסיץ' וסאשה אמורים לפתוח. שחקנים: "ההגנה תהיה חייבת להשתפר"

one

אחרי ה-4:5 המשוגע על מ.ס אשדוד ביום שבת האחרון, תנסה הפועל תל אביב לרשום ניצחון שני ברציפות כשהיא תארח ביום שני את מכבי תל אביב לדרבי. היום נמכרו הכרטיסים למרבית היציעים, כשנכון לכתיבת שורות אלו נותרו כ-300 כרטיסים בלבד לשערים 2 ו-13. ההערכה היא כמובן שהקופות לא יפתחו כלל ביום המשחק.

המאמן רן בן שמעון תרגל היום לראשונה את ההרכב לקראת המשחק ביום שני וכרגע מסתמן שהוא ימשיך לפתוח עם אותם 11 שחקנים שפתחו באצטדיון הי"א. במקרה כזה המשמעות היא ששי אבוטבול, בריאן חרסיסיץ' ולוקאס סאשה ימשיכו לתפקד במרכז הקישור.

לקראת הדרבי, בהפועל מנסים לשמור על שקט תקשורתי ולא להעלות את הציפיות אצל האוהדים. "הכי חשוב שנשמור על שקט ושנבוא סופר מרוכזים למשחק", אמר אחד השחקנים, "מכבי בכושר פחות טוב, אבל כמו שאנחנו רוצים לנצח את הדרבי, גם הם רוצים. משחק ההגנה שלנו חייב להיות הרבה יותר טוב אם אנחנו רוצים לנצח".

בנושא אחר, נראה כי ההכרעה בבוררות בין מחזיק זכויות הניהול חיים רמון, לבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב, תתקבל רק בסוף העונה. למרות שלפני כחודשיים היה נראה שפסק הבורר יתקבל בחודש מרץ, ישנם שינויים בגלל דיונים שלא התקיימו בין הצדדים. בהפועל מעריכים שההכרעה בנושא תתקבל במאי או לכל המאוחר ביוני. "נקבעו מועדים חדשים", אמרו בהפועל. "לא קרה משהו מיוחד - ההליך עצמו התעכב בגלל אילוצים של שני הצדדים".

שחקן הפועל תל אביב לוקאס סאשה. ברני ארדוב
שוב יוסט מעט קדימה. סאשה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully