וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה - הפועל ב"ש: "ליריבות יש מוטיבציה כי הולך לנו"

הובר ובאר שבע חייבים ניצחון על רעננה: "כרגע לא מסתכלים על מכבי ת"א". אסיפה סוערת אצל המארחת, שלחוצה לקראת הפלייאוף התחתון: "היינו צריכים לקבל בראש" (ש', 17:00, ספ' 1)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 3.

* ניצחון לבאר שבע: אחד, במשחק הבכורה של רעננה בליגת העל – שהתקיים בבבאר שבע.

* המשחק היחיד אותו רעננה אירחה נגמר בתיקו (נערך בכפר סבא ונגמר 2:2).

* הפועל באר שבע עם 4 ניצחונות רצופים – בפעם השלישית העונה. בפעמיים הקודמות היא נעצרה (0:0 בחוץ מול מכבי חיפה, 3:1 בחוץ מול מכבי תל אביב). גם הפעם יש לה משחק חוץ. ייגמר אחרת?

* הפועל באר שבע לא ניצחה 5 פעמים ברצף מאז אוקטובר נובמבר 1996, אז גברה בזו אחר זו על מכבי חיפה, הפועל כפר סבא, הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ועירוני ראשון לציון.

* באר שבע סיימה שלוש פעמים בתיקו 0:0 בסיבוב הראשון: מול מכבי חיפה, מול רמת השרוןומול רעננה. בסיבוב השני היא כבשה 3 פעמים נגד מכבי חיפה ו-4 פעמים נגד רמת השרון, עכשיו תור רעננה.

* אם רעננה לא תפסיד היא תוכל לחגוג את העובדה שהיא היחידה שהפועל באר שבע לא ניצחה העונה.

* רעננה לקחה רק 5 נקודות בסיבוב השני והיא אחרונה בטבלת הסיבוב הזה.

* הפועל רעננה עם 7 הפסדי בית רצופים – חמישה מהם בלי שכבשה שער, ארבעה מהם בתוצאה 0:2.

נתונים: דריבליסט

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
רק חמש נקודות בסיבוב השני. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

לא שקט בקבוצה הצנועה מהשרון. אחרי פתיחת עונה טובה שהרחיקה אותה מהתחתית עד לשבועות האחרונים והביאה איתה לא מעט ביטחון ושלווה למועדון, נשבר השקט גם במועדון הקטן. אסיפת סוערת שנערכה באמצע השבוע על ידי הבעלים אשר אלון, שלאחריה תמיר כהן החרים את האימון, אותתה עוד יותר על הלחץ ברעננה לקראת הפלייאוף התחתון, שיכריע אם היא תצליח להישאר בליגת העל. "טוב שהאסיפה הזאת הגיעה עכשיו", אמר אחד השחקנים. "היינו צריכים לקבל בראש. אנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה".

מנחם קורצקי ניסה באסיפה ניסה להרגיע את שחקניו לקראת המשחק מול הבאר שבע. המאמן שם דגשים לשחקניו וביקש בעיקר לשים לב להתקפה הקטלנית של באר שבע. שני שינויים בהרכב של רעננה במשחק בשבת לעומת ההרכב שפתח מול בני סכנין. ממאדו צ'אם לא יכלל בסגל בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים וסער בנבנישתי יחליף אותו וישתף פעולה עם אנתוני נווקאמה בהתקפה. בנוסף, אלי בבאייב יחליף את אסי בלדוט בהרכב ויתגבר את הקישור האחורי של רעננה.

סער בנבנישתי שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
יחליף את צ'אם בחוד. בנבנישתי/ניב אהרונסון

הפועל באר שבע:

אלישע לוי צפוי לבצע שינוי אחד בלבד בהרכב שלו: בן ביטון יחליף את אביתר אילוז המוצהב. שאר ההרכב שיעלה ניצח בשבוע שעבר את הפועל חיפה. אלישע לוי הקרין לשחקניו את קלטת המשחק בין שתי הקבוצות מהסיבוב הקודם (0:0) ושם דגש על טעויות בהנעת הכדור. כמו כן, המאמן הזהיר מהחלק ההתקפי של היריבה. במועדון מעריכים שלפחות 2,000 אוהדים יגיעו למשחק בנתניה.

דויד הובר התייחס למשחק הקרוב: "אני לא מכיר טוב את רעננה, אבל קיבלתי קלטת ממאמן השוערים כדי שאוכל לראות. זה יהיה משחק קשה, כי כל קבוצה מגיעה מולנו עם מוטיבציה כי הולך לנו טוב. כרגע אנחנו לא מסתכלים על מכבי תל אביב".

על ההתאקלמות שלו במועדון אמר הקשר הבלגי: "השתלבתי היטב. אני כבר חודש כאן והפתיחה נגד מכבי תל אביב הייתה דרך מצוינת להתרגל לכדורגל הישראלי. יש הבדלים בין הכדורגל הישראלי לבלגי. כאן הכדורגל הוא יותר טכני ומהיר, ובבלגיה טקטי והגנתי יותר. בבלגיה משחקים על נקודה, כאן המשחקים פתוחים יותר ויש יותר אקשן. הכדורגל בישראל ברמה טובה".

דויד הובר שחקן הפועל באר שבע משחק בלי נעל. ברני ארדוב
"הכדורגל כאן יותר טכני ומהיר". דויד הובר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: אריק ינקו

הפועל באר שבע לא חושבת על שום דבר פרט לניצחון. אם רעננה רוצה לחלום על נקודות היא חייבת את שוערה אריק ינקו ביכולת מצוינת, ממש כמו שגל ניר הראה בסיבוב הקודם כשחניכיו של קורצקי הוציאו נקודה מפתיעה בווסרמיל.

הפועל באר שבע: דויד הובר

הבלגי של בפועל באר שבע עושה עבודה חשובה ואפורה מאחור. הוא מגלה אחריות, מחפה, ומגיע כל הזמן כדי לקבל את הכדור. בעונה כזאת, שהפוקוס נמצא אצל ברדה ובוזגלו, הוא יכול לעשות את ההבדל בין עונה חלומית לסנסציה.

אריק ינקו שוער הפועל רעננה. ברני ארדוב
רעננה חייבת אותו במיטבו. ינקו/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, יניב לביא, פרנסיס קסונדה, יוגב לרמן, עמנואל אמבולה ,אלי בבאייב, בן בנימין, ריף מסיקה, סער בנבנישתי, אנתוני נווקאמה.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', ויליאם סוארס, בן תורג'מן, דויד הובר, גל אראל, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי, גליינור פלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully