וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-סכנין: "זה כמו דרבי בשבילנו, אסור להפסיד"

בית"ר ירושלים וסכנין יסיימו את העונה הסדירה עם מפגש פיקנטי (ש', 19:30, ספורט2). ברוכיאן על הספסל, גזל בתמונת ההרכב

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 26. מחציתם (13) נגמרו בתיקו, היתר מתחלקים כך: 5:8 לטובת סכנין בניצחונות.

* ממוצע השערים שנכבשו ב-26 המשחקים בין הקבוצות הוא 1.73 למשחק. אין מה לצפות ליותר מדי, בטח כשנזכרים שממוצע השערים במשחקי בית"ר עם רוני לוי על הקווים הוא 1.53.

* ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו ללא הכרעה.

* בית"ר ירושלים סופרת 9 משחקים ברציפות בלי ניצחון על סכנין– מאז ינואר 2010 (0:1 משער עצמי של מהראן אבו ריא) היא הפסידה 4 פעמים לקבוצה מהמגזר ועוד 5 משחקים נגמרו בתיקו.

נתונים: דריבליסט

כריסטיאן הידאלגו בני סכנין מול סינטאיהו סלליך בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בית"ר לא ניצחה את סכנין כבר 9 משחקים/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים יודעים שלמשחק נגד בני סכנין אמנם אין חשיבות מכרעת בנוגע לטבלה, אבל שמנגד מדובר במשחק מאוד יוקרתי בעל חשיבות גדולה מבחינת האוהדים. שחקנים בקבוצה אמרו אמש (חמישי): "צריך לנצח כדי לבוא למשחק הגביע נגד קרית שמונה עם ביטחון, אבל בכל מקרה אסור להפסיד בטדי לסכנין. כולם יודעים מה המשמעות של זה מבחינת האוהדים".

חרף מחאת האוהדים על כך שהיציע המזרחי נסגר והאיומים של חלקם להחרים את המשחק, הם צפויים להגיע למשחק ולשבת ביציע הדרומי. יכול להיות שהמאיימים לא יעודדו כמחאה. הצפי הוא שלטדי יגיעו כ-6,000 צופים, מהם 1,000 אוהדים של האורחים. אגב, בית"ר ניצחה בשני משחקים בלבד מתוך תשעת האחרונים נגד סכנין בבירה, בעוד היריבה ניצחה בארבעה ושלושה הסתיימו ללא הכרעה. המאמן רוני לוי אמר לשחקנים: "כולם יודעים איך סכנין מגיעה לטדי וכמה המשחקים נגד בית"ר חשובים לה. הם ישחקו רגוע ומשוחרר ויחכו לצאת למתפרצות ולנסות לגמור את המשחק".

המאמן רוני לוי אמנם תרגל בימים האחרונים את ג'ונתן וילה לצדו של ניסו קפילוטו במרכז ההגנה כחלק מההכנה למשחק הגביע נגד קרית שמונה – זאת בשל העבודה שאנדרס טונייס המוצהב לא יוכל לשחק בצפון, אך מחר האחרון ימשיך לפתוח. בצוות המקצועי אמרו אמש כי הקבוצה עדיין צריכה מספר נקודות להבטיח את ההישארות והעדיפות היא לפתוח עם ההרכב ששיחק נגד מכבי תל אביב. המשמעות היא שאבירם ברוכיאן יתחיל את המשחק על הספסל. אתמול תורגלו בהרכב גם דור מלול כמגן ועומר אצילי בקישור. ייתכן שבמידה שווילה יוסט לקישור האחורי, רוני לוי יחליט לפתוח בהרכב התקפי יותר ולשלב את אצילי, אם כי נראה שבמקרה כזה העדיפות עדיין תהיה למשה לוגסי.

בבית"ר אמורים להעביר בימים הקרובים את המשכורות של חלק מהעובדים שעזבו את המועדון, ביניהם המאמן אלי כהן ומאמן הכושר דני ביבס. גורם בבית"ר אמר השבוע: "הקופה ריקה מהכנסות, אלי טביב יהיה חייב להעביר לפחות עוד מיליון שקלים למשכורות עד לתום העונה ועוד 2 מיליון שקלים לכיסוי הגירעון".

אבירם ברוכיאן בית"ר ירושלים חוגג שער. יוסי ציפקיס
ימשיך לחכות להזדמנות מהספסל. ברוכיאן/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות: בני סכנין

בבני סכנין אמנם הרשו לעצמם לחגוג השבוע בשל ההעפלה לפלייאוף העליון, אך בקבוצה כבר הורידו את השחקנים לקרקע לקראת המשחק בטדי. שחקן בקבוצה הסביר "משחק נגד בית"ר ירושלים הוא תמיד סיבה למוטיבציית שיא. זה כמו דרבי עבורנו והקהל שלנו לא ירצה לראות אותנו מנוצחים למרות שהמשחק בטדי".

בסכנין החליטו בסופו של דבר שהשוער מחמוד קנדיל ישחק ויקבל מנוחה רק בסוף העונה. כידוע רופאיו של קנדיל המליצו לו לנוח בשני המשחקים הקרובים בשל בקע במפשעה ממנו הוא סובל כמה חודשים, אך השוער החליט לסיים את העונה ורק לאחריה לעבור טיפול.

המאמן מרקו בלבול מתלבט האם להמשיך באותו הרכב שפתח בניצחון על הפועל רעננה, או לשלב את רביד גזל במקומו של כריסטיאן הידאלגו כדי להכניס יותר אגרסיביות במרכז המגרש. בלבול גם מתלבט בין מוחמד זבידאת לעלי עוסאמן בעמדת המגן הימני.

רביד גזל שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
עשוי לפתוח כדי להוסיף מימד של אגרסיביות. גזל/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: שלומי אזולאי

החלוץ לא מצליח לבוא לידי ביטוי מאז שהגיע לבית"ר בינואר וכבר נשמעות ביקורות על הקרדיט שהוא מקבל. רוני לוי מאוד מרוצה ממנו ומשוכנע שזה עניין של זמן עד שיוריד חלודה ויביא לידי ביטוי את היכולות שלו. בית"ר היא מקבוצות ההתקפה החלשות בליגה וללא תפוקה מאזולאי היא לא תוכל לשפר זאת.

בני סכנין: מוחמד גדיר

במשחק נגד הפועל רעננה, גדיר הראה כמה היכולת שלו הייתה חסרה במחזורים האחרונים בהם הוא לא פתח. עכשיו מול קבוצה חזקה בהרבה כמו בית"ר ירושלים, החלוץ יצטרך להמשיך ולאותת למכבי חיפה שהוא צריך לחזור אליה בקבוצה בעונה הבאה. משחק טוב של גדיר עשוי להביא לניצחון נוסף של סכנין בטדי.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. יואב דודקביץ'
צריך לשפר את התפוקה. אזולאי/יואב דודקביץ'

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ', ג'ונתן וילה, אופיר קריאף, פאבלו ברנדאן, דני פרדה, בריאן ז'ונס, שלומי אזולאי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת (עלי עוסמאן), אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, כריסטיאן הידאלגו (רביד גזל), פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully