וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו-אשדוד: סבן יפתח על חשבון משען, קלינגר ביציע

14.3.2014 / 8:50

הפתעה בהרכב המארחת, שגיב כהן ורועי עטר נזרקו מהאסיפה. באשדוד: המאמן מורחק, דוידוב פותח, פטי בחוץ (ש', 19:00)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 10. אשדוד מובילה 2:4, וארבעה משחקים נוספים לא הוכרעו.

* כשעכו מארחת המאזן הוא ניצחון לכל קבוצה ושתי תוצאות תיקו.

* כדי לא לסיים את הליגה הסדירה כקבוצת החוץ הגרועה בישראל, אשדוד צריכה לנצח את עכו בהפרש של ארבעה שערים. במקרה הזה, עכו תזכה בתואר הלא מחמיא.

* עכו לא הפסידה בבית כבר חודשים, מאז שנכנעה למכבי פתח תקוה ב-11.1.14.

* יש סיכוי לא רע לכרטיס אדום לחובת אשדוד: ב-12 משחקי החוץ הקודמים היא קיבלה 5 כאלה, ויחס ההרחקות של ריינשרייבר עומד על 2:1 לחובת קבוצות החוץ.

נתונים: דריבליסט

אדי גוטליב שחקן הפועל עכו מול חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר ישר להרכב. אדי גוטליב/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

הפועל עכו תתייצב למשחק אחרי ההפסד בקרית שמונה וכשהיא יודעת שהפסד נוסף עלול לדרדר אותה עוד יותר בתחתית. הקבוצה של יובל נעים רחוקה שש נקודות מהקו האדום והיא רוצה להגיע לתחילת הפלייאוף עם עוד קצת אוויר לנשימה.

באסיפה המסכמת של המשחק כעס יובל נעים על שגיב כהן ורועי עטר, והורה להם לעזוב אחרי שטען לחוסר רצינות מצידם. במהלך השיחה עם השחקנים אמר המאמן: "אנחנו צריכים לנצח כדי לסבך את אשדוד כך שהם לא יגמרו את העונה כבר מחר. יש להם משחק התקפה טוב, אבל הם פגיעים בהגנה ואנחנו צריכים לנצל את זה". בין השאר המאמן שם דגשים על ירו בלו ורועי בקל.

הבשורה המעודדת מבחינתה של עכו היא חזרתם של אדי גוטליב וברניסלב יובאנוביץ' היישר למרכז ההגנה. משה מישאלוב יירד לספסל. מירקו אורמוש שנפצע במשחק האחרון כשיר ויוכל לשחק, ומהראן אבו ריא שנעדר מההרכב בגלל מחלה בשבועות האחרונים ישוב לעמדת המגן השמאלי. ההפתעה המשמעותית של נעים היא העובדה שהוא צפוי לפתוח עם קלמי סבן בעמדת המגן הימני על חשבונו של שניר משען שמגלה יציבות בהרכב מאז תחילת העונה.

מ.ס. אשדוד:

בצל ההסלמה במצב הביטחוני בדרום, קיימה הקבוצה אימון מסכם והיא תצא עוד היום לבית מלון בצפון, בו תישאר עד למשחק מחר. המאמן ניר קלינגר, שספג השבוע עונש הרחקה ממשחק אחד, יצפה במשחק מהיציע ועוזרו גיל פישל יעמוד על הקווים. יא יא פטי וחאתם עבד אלחמיד פצועים ולא בסגל ולעומתם, סיים אלכסנדר דוידוב עונש הרחקה וישוב להרכב. ירו בלו, שלא פתח בהפסד 5:4 להפועל תל אביב, צפוי לשוב להרכב על חשבון גאטאן וארן המאכזב.

אלכסנדר דוידוב שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
סיים את ההשעייה. דוידוב/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל עכו: מהראן אבו ריא

המגן שהיה חולה בשבועות האחרונים חוזר היישר להרכב וגם הוא יודע שעד סוף העונה צפויה לו תחרות קשה על המקום בהרכב. אבו ריא שגילה יכולת טובה לפני ההיעדרות הארוכה יצטרך לנטרל את ההתקפה המסוכנת של אשדוד ביחד עם חוליית ההגנה כדי להשאיר את הנקודות בבית.

מ.ס. אשדוד: ישראל ראש

הבלם שנדחק לאחרונה אל הספסל צפוי לפתוח במרכז ההגנה של אשדוד בשל חסרונו של פטי הפצוע. בשבוע שעבר ספגה אשדוד חמישה שערים והפעם מצפים בצוות המקצועי לראות שיפור ניכר ביכולתם של שחקני החלק האחורי.

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, קלמי סבן, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', מהראן אבו ריא, מירקו אורמוש, ז'וליאנו ספדאסיו, איסמעיל ריאן, גיא דיין, ננאד מרינקוביץ', חמדי סליחי.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, שי מימון, ישראל ראש, עמירן שקלים, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, מיקי סירושטן, ניב זריהן (בנצי מושל), גדי קינדה (תימור אביטן), ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully