וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אילולא מכבי תל אביב, היינו במצב של אליפות"

13.3.2014 / 15:55

מאמן באר שבע התייחס למאבק במסע"ת, ואמר לקראת רעננה: "למדנו שאין משחקים קלים". הקבוצה התאמנה כרגיל

בצל ירי הרקטות האזור הדרום, בהפועל באר שבע מקווים שהשקט בעיר לא יופר והאימונים ימשיכו להתקיים כרגיל. כפי שפורסם מוקדם יותר, בבאר שבע החליטו לא לשנות את הפעילות המתוכננת כל עוד לא התקבל איסור מטעם גורמי הביטחון. במועדון ציינו כי מצב הזרים טוב. "כל עוד לא הייתה כאן אזעקה, אין צורך להלחיץ אף אחד. יש כאן שקט בינתיים, החיים מתנהלים כרגיל", אמר אחד השחקנים לפני האימון.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"התקשינו מאוד במשחק האחרון ולשחק נגד רעננה לא יהיה קל". אלישע לוי/יוסי ציפקיס

אלישע לוי קיים את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבת כמתוכנן. "המשחקים בשלב הזה הם בדרגת קושי גבוהה וצריכים לדעת לנצח, לשפר את רמת המשחק שלנו ולהיות יותר אטרקטיביים", אמר המאמן. "למדנו שאין משחקים קלים. התקשינו מאוד במשחק האחרון ולשחק נגד רעננה לא יהיה קל. אני מאוד מקווה שגם אחרי המשחק הזה נהיה עם הנקודות. אנחנו כל הזמן חושבים על הפלייאוף העליון כדי להגיע במצב יותר טוב ונעשה הכול כדי לא למעוד מול רעננה כי אנחנו עושים עונה מדהימה ורוצים להמשיך במסע הזה ורוצים לאבד כמה שפחות נקודות.

"אנחנו שמחים להיות במקום שבו אנחנו נמצאים ועובדים קשה מאוד. אילולא מכבי תל אביב, היינו במצב של אליפות", המשיך לוי. "צריך להעריך את מה שאנחנו עושים וגם את מה שמכבי עושה, אבל זו לא הדרך שלנו לצאת בהצהרות. צריכים להמשיך את המסע שלנו ולראות מה יקרה".

כזכור, בעבר בשעה של הסלמה באיזור הדרום נוצר לא מעט לחץ בקרב הזרים של המועדון ובמיוחד בקרב וויליאם סוארס שאף ביקש לעזוב את ישראל מספר פעמים. בבאר שבע טוענים כעת כי מצבו של סוארס תקין והוא עדיין שוקל את ההצעה לחתום על חוזה לשנתיים וחצי כפי שהוצע לו בעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי (ימין) עם שחקנו וויליאם סוארס (שמאל). קובי אליהו
עדיין שוקל את ההצעה. סוארס ולוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully