וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אוי ואבוי אם האוהדים יאכזבו את טביב"

12.3.2014 / 18:03

בקבוצה התייחסו לאיומי האוהדים להחרים את המשחק נגד סכנין בעקבות סגירת היציע המזרחי: "אסור להוציא לטביב את החשק"

one

היציע המזרחי ייסגר בשבת הקרובה במשחק הביתי של בית"ר ירושלים נגד בני סכנין. ב-48 השעות האחרונות אוהדי בית"ר, שהבינו כי העירייה מסרבת לפתוח את היציע וגם על פי התקנון לא ניתן לאכלס יציע ללא כיסאות, הפעילו לחצים על אבנר קופל והנהלת בית"ר ירושלים ואף הודיעו כי אם הם יישבו ביציע הדרומי או באחת הפינות של האיצטדיון (צפון מערבי או צפון מזרחי), הם יקבלו החלטה להחרים את המשחק או להימנע מעידוד.

בבית"ר התייחסו לאיומי האוהדים ואמרו: "אנחנו מקווים שהשכל הישר יגבור. אלי טביב מאוכזב השנה מההכנסות ומאי ההצלחה של הקבוצה וצריך לעשות לו חשק להמשיך ולהשקיע. אוי ואבוי אם האוהדים יאכזבו אותו, זאת החלטה שלא תלויה בו ואין לנו שליטה על זה".

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
כועסים. אוהדי בית"ר ירושלם/אדריאן הרבשטיין

בבית"ר אף הוציאו הודעה רשמית, ואמרו: "היציע המזרחי ייסגר במשחק הקרוב בעקבות החלטה משותפת של משטרת ישראל, משרד התמ"ת וזאת בכפוף לתקנון ההתאחדות לכדורגל. כידוע, אין מאפשרים לקיים אירועים ולאכלס יציעים שאינם מסומנים ובהם מורכבים כיסאות לישיבה, ועל כן, עד שיושלמו הרכבת הכסאות ויאושרו, יש מניעה לאפשר כניסת אוהדים ליציע. כזכור, המושבים ביציע המזרחי נשברו כתוצאה מעומס אותו יצרו האוהדים בעמידתם באופן שאינו מתאים לכיסאות מסוג זה".

גם טביב התייחס לנושא ולאיומי הקהל, ואמר: "אני קורא לאוהדים להתנהג באופן ראוי וספורטיבי במשחק הקרוב מול בני סכנין. חלק מהדרישות לאנשי האבטחה והשיטור של משטרת ישראל למשחק הקרוב ובכלל במשחקי הבית העונה טמונים לטענת המשטרה בהתנהגות העבר של חלק מהקהל, דבר הגורם למועדון להוצאות אדירות הנאמדות במאות אלפי שקלים בכל משחק. כידוע, המועדון עדיין מתמודד עם הנזקים הכלכליים הקשורים בדרישות הללו ושחוזרות על עצמן בכל פעם מצד המשטרה ועם גירעונות של עשרות מיליוני שקלים אשר נותרו משנים עברו תחת הבעלים הקודמים של המועדון. כל פגיעה מצד הקהל רק תעמיק את הנזק הכלכלי והתדמיתי בו המועדון שרוי. בואו נוכיח כי יש לנו את הקהל התומך, המסור והספורטיבי במדינה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"כל פגיעה מצד הקהל רק תעמיק את הנזק הכלכלי והתדמיתי בו המועדון שרוי". אלי טביב/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה חזרה היום (רביעי) להתאמן לאחר שאתמול הייתה בחופש. המאמן רוני לוי לא מתכנן לבצע שינויים בהרכב לקראת המשחק. מי שצפוי לחזור לסגל הוא טל כחילה, שעשוי לקבל דקות משחק כדי לבוא בחשבון לקראת המשחק נגד קרית שמונה בגביע המדינה בסוף החודש, משחק בו ייעדר אנדרס טונייס בשל כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully