וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "רוצים לתת לקהל שלנו ליהנות"

12.3.2014 / 16:16

הפועל חיפה שימחה ילדים לכבוד פורים, המאמן הציב מטרות לפלייאוף התחתון. על מכירת הירש: "לא אקרע חולצה בגלל זה"

one

שחקני הפועל חיפה אנשי הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה הגיעו היום (רביעי) לבית החולים מאייר לילדים בחיפה כדי לחלק משלוחי מנות לילדים החולים. השחקנים שהגיעו עם משלוחי מנות ועם ערכות מתנת ליגת ווינר הסתובבו בין המחלקות השונות וזכו לילדים נלהבים במיוחד. בנוסף, חלק מהשחקנים עטו על עצמם מסכות והחלו לשיר עם הילדים. "זו מסורת של כמה שנים שהפועל חיפה מגיעה בחנוכה ובפורים ונותנת לילדים האלה סיבה ולשמוח. מי שיש לו ילדים וגם מי שלא מבין מה המשמעות של העניין הזה", אמר המאמן שלומי דורה שכמו חניכיו היה נרגש מאוד מהמעמד.

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה. ברני ארדוב
מענקי המיקום יכולים לעזור. שלומי דורה/ברני ארדוב

דורה דיבר גם על המשך העונה: "אנחנו לא מחשבים כמה נקודות יספיקו לנו להישאר. אנחנו רוצים לתת לקהל שלנו ליהנות מהמשחקים האחרונים ונרצה לנצח כבר השבוע כדי להבטיח ארבעה משחקי בית בפלייאוף התחתון. כדי להשאיר טעם טוב לעונה הבאה נצטרך לעלות בכל משחק ולעשות את המקסימום בשביל המועדון. ברור שלסיים במקום ראשון בפלייאוף התחתון יעשה לנו טיפה יותר טוב וגם מענקי המיקום יכולים לעזור למועדון. מה שאפשר לעשות כדי להגיע לשם, נעשה".

על השלמת עסקת העברתו של שחר הירש למכבי חיפה, אמר המאמן: "אני לא יכול להתנגד כי זה לא בידיים שלי. אמרתי את דעתי ששחר צריך להיות חלק מהפועל חיפה בעונה הבאה. לא אקרע חולצה ואגדל זקן בגלל זה, מאחלים לו הצלחה ושלום על ישראל".

באווירת העבירה של רובן ראיוס, התייחס דורה לעבירה של גליינור פלט על אושרי רואש במשחק האחרון: "אמרתי כבר במגרש שזו עבירה שמצדיקה הרבה יותר מצהוב. זה שונה מראיוס, אבל זה עדיין משחק מסוכן וזו הייתה כניסה חזקה מאוד. בכל מקרה זה מאחורינו ואנחנו מבחינתנו רוצים לנצח את מכבי פתח תקוה כדי להגיע למאני טיים עם מספיק ביטחון".

אגב, רואש חזר היום להתאמן לראשונה מאז הפגיעה והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול פתח תקוה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אושרי רואש שחקן הפועל חיפה מול גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
חזר להתאמן אחרי הפציעה. אושרי רואש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully