וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ההאמרס והליונס בקרב על המקום השני

12.3.2014 / 8:57

רמת השרון תארח את האריות מירושלים (חמישי, 20:30), המנצחת תשיג את הכרטיס האוטומטי לחצי הגמר ואת שבוע החופש. פתח תקוה רוצה פלייאוף ופוגשת את רחובות

יהודה רבלס מול רמת השרון האמרס. ריק בלומסאק,
הצמרת ממשיכה ללהוט/ריק בלומסאק

שישה משחקים בלבד נותרו לעונה הסדירה של ליגת הפוטבול הישראלית ושניים מאותם משחקים ייערכו בסוף השבוע הקרוב לפני מחזור הנעילה המרתק שיתקיים בשבוע הבא. ביום חמישי, משחק צמרת חשוב בין רמת השרון האמרס לירושלים ליונס (20:30) ובשישי, פתח תקוה טרופרס מארחת את רחובות סילברבקס (10:30).

רמת השרון האמרס (2:6) - ירושלים ליונס (1:6), חמישי, 20:30

משחק מרתק ייערך ברמת השרון, כאשר המנצחת תזכה במקום השני בעונה הסדירה ותבטיח לעצמה גם את הכרטיס האוטומטי לחצי גמר הפלייאוף וגם את שבוע המנוחה החשוב כל כך עוד קודם לכן. עבור ההאמרס מדובר במשחק האחרון של העונה הסדירה והם במצב רוח טוב עם שני ניצחונות מרשימים שהגיעו אחרי שני הפסדים. הליונס חטפו תבוסה במשחקם הראשון העונה ומאז לא הפסידו יותר והם בכושר מצוין בדיוק ברגע הנכון של העונה.

פתח תקוה טרופרס (4:3) - רחובות סילברבקס (8:0), שישי, 10:30

גם הסילברבקס סוגרים עונה וינסו לעשות זאת, איכשהו, עם ניצחון, דבר אותו לא הצליחו להשיג עד כה. אלא שמנגד, הקבוצה ממלאבס יודעת שזו ההזדמנות שלה להבטיח, לראשונה בתולדותיה, מקום בפלייאוף אחרי הניצחון הגדול על חיפה בשבוע שעבר, בו כיכבו משחק הריצה וההגנה לצד משחק המסירה שעובד מצוין כל העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully