וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חוזהו של אג'ידה חודש

12.3.2014 / 9:09

השוער ימשיך בקבוצה. בסעיף בחוזהו נקבע סיכום אוטומטי במקרה שישותף ב-70% מהמשחקים. מגן ימני יצורף, גבאי יגיע?

one

הפועל באר שבע רצתה מאוד להשאיר את אוסטין אג'ידה בקבוצה, ובמועדון כבר הבהירו כי הם מחזיקים באופציה חד צדדית לעונה הבאה. אלא שאתמול התברר כי השוער קיבל הודעה לפיה סעיף בחוזהו כבר חידש את ההסכם לעונה הבאה, עם סכומים קבועים מראש, כך שלמעשה מדובר בסיכום לכל דבר ועניין. על פי אותו סעיף, חוזהו של אג'ידה לעונה הבאה חודש אוטומטית לאחר ששיחק 70 אחוז ממשחקי הקבוצה. אם אג'ידה לא היה מגיע לאחוזים הללו, הוא יכל לבקש לעזוב בתום העונה. במועדון, יש לציין, רצו להמשיך את ההתקשרות עם השוער בכל מקרה.

שוער הפועל באר שבע אוסטין אג'ידה. קובי אליהו
יהנה בבירת הנגב גם בעונה הבאה. אג'ידה/קובי אליהו

במועדון מקווים להשאיר גם את גליינור פלט וויליאם סוארס, שהבטיח תשובה עד סוף החודש. גם טומיסלב פאיוביץ' צפוי להישאר, כך שקיימת אפשרות שבאר שבע תצרף רק זר אחד בקיץ במקום דויד הובר, שבמועדון מרוצים ממנו אך הוא צפוי לחזור לגנט בסוף העונה.

במועדון מתכוונים לצרף מגן ימני בעונה הבאה, וזאת ללא קשר ליכולתו של אביתר אילוז שרושם עונה טובה. שמו של אלעד גבאי שיעזוב כנראה את מכבי חיפה הוזכר, אם כי לא החלו כל מגעים בין הצדדים.

אתמול החלה מכירת הכרטיסים לקראת משחק גביע המדינה מול הפועל ראשון לציון. כמו כן, החלה מכירת הכרטיסים גם למשחק מול הפועל רעננה. היום תסתיים מכירת הכרטיסים לבעלי מנויים בלבד ומחר היא תיפתח לקהל הרחב. באר שבע תגבה מחיר אחיד למשחק מול רעננה – 55 שקל. המחיר למשחק הגביע בראשון לציון – 88 לבוגר, 44 לשאר הסקטורים, כולל עמלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully