וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "זה משחק העונה שלנו, מרגישים את הטירוף"

11.3.2014 / 21:30

ירושלים תנסה למחוק פיגור 2 נקודות מול אולם ולעלות לרבע גמר היורקאפ (ד', 19:30, ספ' 1), הגארד דרוך. תום מעיין ישחק בגליל?

מאמן הפועל ירושלים בכדורסל בראד גרינברג. מגד גוזני
משחק קריטי מול אולם. בראד גרינברג/מגד גוזני

לאחר שהפסידה בתחילת השבוע למכבי חיפה, הפועל ירושלים תתמודד מחר (רביעי) במלחה במשחק מכריע על עליה לשלב הבא מול אולם הגרמנית. כזכור, ירושלים הפסידה במפגש הראשון בין הצדדים בתוצאה 87:89 והמשימה שלה תהיה לנצח בשלוש הפרש ומעלה כדי להעפיל לרבע הגמר. הגרמנים מגיעים למפגש הזה בכושר טוב מאוד עם ארבעה ניצחונות רצופים בליגה וחזרו מפיגור גדול גם במפגש הקודם בין השתיים בגרמניה.

המאמן בראד גרינברג ביקש מהשחקנים באימונים האחרונים "לעצור את השלשות של הגרמנים, ולהציג הגנה אגרסיבית מהדקה הראשונה".

גרינברג אמר לקראת המשחק: "זהו משחק שידרוש מאיתנו לתת את התצוגה ההגנתית הטובה ביותר שלנו העונה. לאולם יש שחקנים מאוד התקפיים ותרגילים מאוד יצירתיים. החוסן הפיזי והמנטלי שלנו יהיו חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר, על מנת שנוכל לנצח ולעבור לשלב רבע הגמר ביורוקאפ. השחקנים שלנו יודעים שכל אחד יצטרך לתת מאמץ אישי מיוחד, וכקבוצה נידרש להוציא לפועל בצורה מדויקת. כולם כאן מבינים את חשיבות המשחק".

27 שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
שחקן מפתח. יותם הלפרין/מגד גוזני

קפטן הקבוצה, יותם הלפרין הוסיף: "משחק עונה, ללא ספק. מעבר לזה שמרגישים את הטירוף ברחוב, אני גם מבין שנותרו מעט כרטיסים למשחק. אין ספק שמדובר במבחן רציני עבור הקבוצה שלנו. ברמה המקצועית ברור לנו שנהיה חייבים להיות הרבה יותר אגרסיביים בצד ההגנתי. מי שחושב שמצפה לנו משחק קל, מתבלבל. אולם היא קבוצה מסוכנת, עם כלים התקפיים ועומק בסגל, ונצטרך יכולת מעולה בשני צדי המגרש כדי להשיג את התוצאה הרצויה".

הלפרין הוסיף: "אני יודע שתהיה אווירה מיוחדת במלחה. יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ ואני בטוח שהוא יהיה שווה לנו מספר נקודות לא מבוטל מחר".

הגארד תום מעיין נרשם בקבוצת הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, זאת במסגרת חוק "הכרטיס הכפול". מעיין יוכל לשחק בהפועל ירושלים ובקבוצה מהגליל, אם כי כרגע אין כוונה לשתפו במשחקי הגליל. המועדון נענה לבקשת הקבוצה מהלאומית להשאיר את האופציה פתוחה.

המנצחת במפגש בין הפועל לאולם תפגוש ברבע הגמר את המנצחת במפגש בין בשיקטאש הטורקית לנובוגרד הרוסית, כאשר הטורקים ניצחו ב-17 הפרש במשחק הראשון בביתם ופייבוריטים ברורים לעלות.

הקבוצות תעלנה לפרקט במלחה כשזהות היריבה הפוטנציאלית כבר ידועה, שכן המשחק ברוסיה ייפתח מחר (רביעי) בשעה 17:40 שעון ישראל. במידה שבשיקטאש אכן תעפיל לשלב הבא וירושלים תעבור, היא תשחק בטורקיה בשבוע הבא עם יתרון של אירוח המשחק השני במלחה. אם הקבוצה הרוסית תהיה זו שתעפיל לרבע הגמר אז ירושלים תארח את המשחק הראשון בשבוע הבא במלחה ותתארח ברוסיה למפגש הגומלין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully