וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב סמית' ישוחרר מקרוליינה, ריוויס מטמפה ביי

11.3.2014 / 10:52

הפנתרס ישחררו את התופס הוותיק אם לא ימצאו עליו טרייד, סיטואציה דומה לריוויס בבאקנירס. הולמס שוחרר מהג'טס, סן פרנסיסקו מוותרת על קרלוס רוג'רס

סטיב סמית' שחקן קרוליינה פנתרס נבלם על ידי ג'וש ווילסון שחקן וושינגטון רדסקינס. AP
אכזרי אבל מקובל. סטיב סמית'/AP

יש דברים שלא צריכים לקרות סנטימנטלית, אבל בעולם העסקי בארצות הברית הם מקובלים. שחרור סטיב סמית' מקרוליינה, למשל, נכנס לקטגוריה הזו.

התופס בן ה-34, השחקן הטוב ביותר, כנראה, בהיסטוריה של הפנת'רס, הוצב ברשימת ההעברות, ואם אף קבוצה לא תדרוש אותו עד 16:00 שעון מזרח (23:00 שעון ישראל), הוא ישוחרר. הפנתרים יבצעו את המהלך על מנת לפנות מקום תחת תקרת השכר, ש-7 מיליוני הדולרים של סמית' אמורים להכביד עליה.

שחקן אחר שתהילתו קרובה לקיצה הוא דארל ריוויס, מגן הפינה של טמפה ביי. מי שהוגדר והגדיר את עצמו כקורנר הכי טוב ב-NFL עשוי אף הוא למצוא את עצמו בחוץ על מנת לפנות מקום תחת התקרה. ריוויס עבר בטרייד מניו יורק ג'טס בעונה שעברה, ואם יהיה בסגל של טמפה ביי עד יום רביעי, הסילונים יקבלו בדראפט את בחירת הסיבוב השלישי של הבאקנירס. אם ישוחרר, מה שיקרה כנראה, הם יסתפקו ברביעי.

ואם בג'טס עסקינן, הם שחררו את התופס סנטוניו הולמס. סן פרנסיסקו תשחרר מגן פינה איכותי משלה, קרלוס רוג'רס, ופיטסבורג חותכת את למאר וודלי הוותיק. סיאטל החתימה שוב את הקיצוני הגנתי מייקל בנט.

סנטוניו הולמס שחקן ניו יורק ג'טס. Lynne Sladky, AP
גם הוא הולך. הולמס/AP, Lynne Sladky

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully