וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "חסרונו של טיוס מורגש, לא בטוח שישחק בחמישי"

11.3.2014 / 16:06

בלאט התייחס לפציעתו של שחקן מכבי ת”א. נמשכת המחלוקת בין השחקן למועדון באשר לזמן החלמתו ודרך הטיפול, גורמים במכבי סבורים כי טיוס כשיר ומסוגל לשחק

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. קובי אליהו
מחמם מנועים. לנדסברג/קובי אליהו

מכבי תל אביב סיימה אמש (שני) את העונה הסדירה בליגת העל עם ניצחון קליל 66:89 על ברק נתניה. בעקבות התוצאות אמש, נקבע כי הצהובים יארחו את הפועל תל אביב לדרבי כבר בשבוע הבא, בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון.

אלכס טיוס ממשיך להתלונן על כאבים בקרסול. המאמן דייויד בלאט אמר אתמול במסיבת העיתונאים כי "חסרונו של טיוס מורגש, אני לא בטוח כלל שישחק בחמישי". בין השחקן לטיוס התגלעו בשבועות האחרונים לא מעט מחלוקות סביב זמן ההתאוששות לו הוא זקוק, ודרך הטיפול בפציעתו. לא מעט גורמים במכבי סבורים כי טיוס כשיר ומסוגל לשחק בחמישי, אך טיוס סבור כי אינו יכול להשתתף במשחק.

ז'לגיריס קובנה תנחת בארץ ביום רביעי לקראת השעה 21:00 בערב ותתאמן ביד אליהו רק ביום המשחק. המשחק ביום חמישי, בו תארח מכבי תל אביב את ז'לגיריס קובנה יחל בשעה 21:05 ויועבר בשידור חי באתר וואלה! ספורט ובאפליקציות.

32 נקודות ללנדסברג בניצחון מכבי תל אביב על נתניה

דייויד בלאט, אלכס טיוס, מכבי תל אביב. קובי אליהו
ממשיך להתלונן על כאבים. טיוס/קובי אליהו

"זה היה משחק טוב שלנו, עשינו מה שצריך לעשות והשגנו את הניצחון", אמר ריקי היקמן על הניצחון נגד נתניה. "המשחק היה חשוב לנו כי זה היה משחק שמסיים את העונה הרגילה. היינו צריכים להגיע מול נתניה ופשוט להיות מוכנים לשחק, בייחוד כשחסרים לנו שני שחקנים, יוגב אוחיון ואלכס טיוס. מי ששיחק הציג משחק טוב".

היקמן החמיא לסילבן לנדסברג, שסיים עם 32 נקודות: "היה לו משחק טוב מאוד, הוא צובר ביטחון במשחק וזה מה שהוא צריך".

סופוקליס שחורציאניטיס הוסיף : "אחרי ההפסד מול קובאן המשחק היה חשוב עבורנו, זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח בו. מה שהיה חיובי במשחק הזה הוא ששיחקנו את המשחק כפי שהיינו צריכים ופתחנו חזק כבר מההתחלה. לשחק כקבוצה הוא הדבר העיקרי, זה צריך לספק לנו מוטיבציה".

הסנטר היווני התייחס למפגש מחרתיים מול זלגיריס במסגרת היורוליג. "כל משחק כרגע בסיבוב הזה הוא משחק שאנו חייבים לנצח בו. הפסדנו לקובאן במשחק טוב בשתי נקודות, אך דברים כאלו קורים. היו כמה פרטים וכמה מהלכים שלא ביצענו כמו שצריך וכתוצאה מכך הפסדנו את המשחק. עכשיו אנחנו חייבים לשמור על המגרש הביתי שלנו".

לשאלה לגבי החולשה של מכבי בריבאונד, השיב שחורצאניטיס: "אנחנו צריכים לעבוד כיחידה אחת. כולם צריכים לתרום. זו הייתה התוכנית מול נתניה וזה עבד טוב, זה הכל עניין של תשוקה ואנחנו צריכים לעבוד טוב יותר מהיריבים שלנו".

שחקני הקבוצה והמאמן בלאט ביקרו היום ילדים במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא לכבוד יום המעשים הטובים וחג הפורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ברק נתניה דוואן רובינסון מול שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
"היינו חייבים את הניצחון הזה". שחורציאניטיס/קובי אליהו

עדכון ראשון: 10:10

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully