וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אם רוני לוי לא יגיע, יחפשו מאמן זר

11.3.2014 / 9:33

הירוקים יעסקו במינוי מאמן רק לאחר הבטחת המיקום בעונה הנוכחית. הדיון של ראיוס יידחה בשבוע, עשוי לעזוב מיוזמתו

one

"היה מקרה חריג במשחק. אנחנו מאחלים לרפי דהן החלמה מהירה. שלא נדע עוד פציעות כאלה בכדורגל שלנו ובכדורגל ככלל. אני חושב שרובן לא עשה את זה בכוונה". כך אמר מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו באסיפה שקיים עם שחקניו לאור אירועי המשחק מול בני יהודה, במהלכו כזכור פצע רובן ראיוס את הקשר רפי דהן, שייעדר בין ששה לשמונה חודשים.

המאמן התייחס באסיפה גם למשחק עצמו. "נתחיל בזה שגילינו אופי", אמר המאמן. "לחזור מ-2:0 ל-2:2 עם עשרה שחקנים לפני הגול השני זה דבר לא נורמלי. התחלנו לא טוב כמו במשחקים האחרונים אנחנו נעבוד על זה ונשפר את זה. כולם כאן בסירה אחת, עד סוף העונה נילחם על המקום השלישי וניאבק עם כולם כדי לעלות לאירופה. אני מאחוריכם, אתם גם תהיו חזקים וטובים ואני מאמין שעוד יהיו לנו תקופות הרבה יותר טובות כבר העונה".

בחיפה ישנה ביקורת גדולה על היכולת של השחקנים. נושא המאמן לא יעלה על הפרק עד שהקבוצה תבטיח כרטיס לאירופה. במועדון ממתינים לרוני לוי, אבל אם הוא לא יגיע יבדקו אופציית מאמן זר.

כל התגובות והכתבות על התיקול החריף של ראיוס

רובן ראיוס, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא רגוע בחיפה. ראיוס/אדריאן הרבשטיין

ההתאחדות לכדורגל החליטה הבוקר לאשר את בקשתה של מכבי חיפה לגבי דחיית הדיון של ראיוס לשבוע הבא. "השחקן מורחק בכל מקרה משני המשחקים הקרובים בשל צהובים והאדום שספג, לכן אין כל בעיה מבחינתנו", אמרו בהתאחדות. ראיוס אמור לשוב לישראל בתחילת השבוע ורק לאחר תוצאות הדיון הוא יוזמן לשיחה עם ראשי המועדון. בחיפה מקווים שבית הדין יקל עם העבר הנקי של השחקן, שמעולם לא ביצע עבירה דומה או ספג כרטיס אדום. יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי במידה שראיוס יורחק עד המחזור האחרון של העונה (עשרה משחקים בסך הכל) הוא יבקש לעזוב בעצמו.

"אני רוצה להתנצל באופן פומבי בפני רפי דהן. מהלך שהיה חלק מהמשחק הסתיים בדרך הנוראית מכולן", כתב ראיוס בהודעה שפרסם אתמול בנוגע לאירוע. "אני רוצה להתנצל בפני כל אוהדי בני יהודה, החברים שלי לקבוצה ואוהדי מכבי חיפה. לכל אורך הקריירה מעולם לא הייתי בסיטואציה דומה, לא ניסיתי לפגוע בו בכוונה ואצור קשר עם רפי כדי להתנצל. אני מאוד מודאג".

בחיפה טוענים כי החתימה עם שחר הירש מתעכבת בשל עניינים טכניים, אך צפויה להתבצע בימים הקרובים. חיפה התעניינה לאחרונה גם בשוער בית"ר טוברוק, מאדי זועבי, אך לא בטוח שבעקבות ההסכם של המועדון עם מכבי נתניה היא תוכל לצרף אותו בעונה הבאה. סקאוט דני שעובד עם מיכאל לאודרופ שפוטר לאחרונה מסוונסי עקב אחר מספר שחקנים מהיציע במשחק מול הפועל תל אביב וצפוי להגיע שוב בקרוב לישראל. הסקאוט, אריק לרסן, הגיע לישראל בהמלצת סוכן השחקנים מאיר ריפמן.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully