וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לנדסברג נתן משחק מפלצתי, אני מרוצה ממנו"

10.3.2014 / 20:32

מאמן מכבי ת"א החמיא לשחקן שהפציץ 32 נק' מול נתניה: "הוא עובד קשה". זילברשטיין נגד השיפוט: "איך אין בקרה?"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב סיימה את העונה הסדירה של ליגת העל בכדורסל במקום הראשון, אחרי שהביסה הערב (שני) 66:89 את ברק נתניה. סילבן לנדסברג היה קרוב לשיא הקריירה שלו (35 נקודות) כשהפגיז 32 בהיכל.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
קיבל תמורה משחקנים אחרים בהיעדרם של הפצועים והחולים. דיוויד בלאט/קובי אליהו

לנדסברג: "אני מאמין גדול בעבודה קשה"

המאמן דיוויד בלאט סיכם את המשחק: "רצינו להגיע היום ולשחק בקצב שלנו, באופן חופשי ולהציג משחק טוב . אני חושב שעשינו את זה. לגבי יוגב אוחיון, רצינו שישחק אבל ממש לפני המשחק קיבלנו בשורות שהוא חולה. רצינו להחזיר אותו היום לענייניים לאחר הפגיעה בעין, אבל הוא היה חולה. יש גם את אלכס טיוס, עוד שחקן מוביל שהיה חסר. אבל סילבן, בלו, גיא ובן אלטיט לקחו על עצמם את האחריות ועשו את זה על הצד הטוב ביותר. זה תמיד יפה וחשוב לראות שהמשחקים אחרים מחפים על שחקנים אחרים".

לקראת ההמשך אמר: "אנחנו עם העיניים קדימה למשחק המאוד חשוב מול ז'לגיריס. יוגב מאמין שישחק ביום חמישי, אבל רצינו לתפוס חזרה לקצב של המשחק. רצינו שיהיה מוכן ליום חמישי ועכשיו יצטרך לעשות את זה במעט הזמן. אנחנו מחכים גם שטיוס ירגיש בריא, כי אלכס מאוד חשוב לנו לרוטציה. ראיתם בשבוע שעבר שחקן שנתן משחק מפלצתי נגד ראשון ובמשחקים האחרונים שהיו מאוד משמעותיים מבחינתנו, ופתאום הוא איננו. גם במשחק מול קובאן הוא לא הרגיש טוב וזה פגע בנו. אנחנו רוצים שיבריא. כשאלכס איננו זה משפיע".

בלאט גם החמיא ללנדסברג, שסיים ערב התקפי נהדר עם 32 נקודות :"סילבן הרבה זמן טוב. בליגה אני מרוצה ממנו והוא יודע את זה. אני רוצה ממנו יציבות ועקביות במשחק, גם במשחקים האלו, כי יש לו הרבה מה לתרום לנו. לזכותו ייאמר, סילבן מגיע לעבוד כל יום ולא מוריד את הראש ולא מחפש תירוצים ואז הוא מספק משחקים מפלצתיים כמו שהוא נתן היום".

סילבן לנדסברג הוסיף: "זה אחד המשחקים שהרגשתי טוב. החברים שלי עזרו לי להשיג את הכדור והציבו אותי במצבים טובים לקליעה. מה שבלאט אמר לגבי העבודה? אני מאמין גדול בעבודה קשה, הייתי ככה כל החיים ועכשיו אני מקבל את ההזדמנות לעשות מה שצריך".

מהצד השני, המאמן יניב בורגר סיכם: "קשה לשחק מול מכבי, וקשה שהם פתחו פער כזה גדול מולנו. משחק המעבר והשלשות גרמו להם לפתוח כזה פער. היה לנו קשה לעמוד בקצב. הם קלעו באחוזים טובים, צריכים ללמוד מזה, צריכים בסיבוב הבא לצבור ניצחונות ולהישאר בליגה. זו המטרה העיקרית שלנו".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב סביב סילבן לנדסברג. קובי אליהו
החברים עזרו. סילבן לנדסברג/קובי אליהו

נדב זילברשטיין: "אין מצב שאין כאן בקרה על שופטים"

במשחק נוסף ניצחה הפועל אילת 56:67 את עירוני נס ציונה ועקפה אותה, כדי לסיים את העונה הסדירה במקום החמישי. "אנחנו נלחמים על משהו, אנחנו נלחמים על מיקום וכל ניצחון הוא חשוב", אמר עודד קטש בסיום. "אחרי רבע ראשון קצת רך באנו לשחק, היינו אגרסיבים. עדיין לא שיחקנו נכון התקפית. הגנתית טריקו וייט מוסיף לנו קצת כוח". המאמן נשאל לגבי הקרדיט המועט שקיבל אפיק ניסים ואמר: "אני מרגיש את אפיק קצת פחות טוב בתקופה האחרונה, אבל אל דאגה - אתם עוד תראו אותו הרבה".

מנגד, נדב זילברשטיין כעס מאוד על השופטים: "השיפוט לא הכריע את המשחק, אבל אתם ראיתם מה היה פה. הבעיה היא שאם אני פותח את הפה אני יודע שאשלם על זה במשחקים הבאים. שחקנים עושים טעויות - שולחים אותם הביתה. אין מצב שאין בקרה על השופטים. לא יכול להיות שיהיו כאן חמש עבירות תוקף בצד אחד, ואפס בצד השני. אנשים באים לראות שחקנים שמשחקים, לא אנשים ששופטים. לא בגללם הפסדנו, זה לא קשור, זה לא שייך. צריכה להיות כבר בקרה, מערכת שתבקר ובמקרה הצורך אנשים צריכים להבין שעשו טעות. זה קורה בכל מקום, בכל מערכת מתוקנת".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
"שחקנים עושים טעויות - שולחים אותם הביתה. אין מצב שאין בקרה על השופטים". זילברשטיין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully