וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 2:2 לעפולה מול נתניה, האם הוכנבוים יפוטר?

10.3.2014 / 20:50

למרות התיקו מול המוליכה, המאמן עשוי לסיים את תפקידו עקב עימות עם היו"ר והנשיא. אחי נצרת ניצחה, תיקו בין הכח לקטמון

מאמן הפועל עפולה ירון הוכנבוים. ברני ארדוב
תוך 48 שעות יוחלט האם לפטרו את רק לקנוס אותו. ירון הוכנבוים/ברני ארדוב

המחזור ה-27 בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם עוד איבוד נקודות של המוליכה מכבי נתניה, שחילצה 2:2 באצטדיון גרין מהפועל עפולה הלפני אחרונה. מכבי אחי נצרת עלתה למקום הרביעי עם 0:2 על הפועל אשקלון, בעוד הכח עמידר רמת גן והפועל קטמון נפרדו ב-0:0 שהציב את שתיהן במקומות המוליכים לפלייאוף העליון.

למרות התיקו מול נתניה, מאמן הפועל עפולה ירון הוכנבוים עשוי לסיים את תפקידו בקבוצה. בתוך 48 שעות יחליטו בהנהלה האם להשאיר את המאמן בתפקידו או לפטרו, זאת לאור עימות חריף שפרץ בין המאמן ליו"ר דני אסולין ולנשיא המועדון ששי יעקב במחצית המשחק מול מכבי נתניה.

כבר בסוף השבוע החלו שמועות ודיבורים מסביב לקבוצה לפיהם היו"ר מעוניין להוסיף אדם לצוות המקצועי, כאשר אחת מהשמועות אמרה שהמנכ"ל תומר רחמים יהיה זה שילחש על אוזנו של הוכנבוים, דבר שהכעיס מאוד את המאמן. במשחק היום הוא פנה בכעס למנכ"ל ודרש ממנו שלא לשבת על הספסל. במחצית המשחק ירדו היו"ר והנשיא לחדר ההלבשה ואז התחיל דין ודברים וצעקות של המאמן לכיוון השניים, לעיני השחקנים, דבר שעורר את זעמם של אנשי המועדון. בישיבת הנהלה שנערכה בנושא הוחלט שבתוך 48 שעות יוחלט האם לפטר את המאמן ולמנות אחד אחר במקומו או לחילופין להשאיר את המאמן אך לקנוס אותו.

שליו מנשה חוגג עם עידו אקסברד מכבי נתניה. ברני ארדוב
כבש את הראשון של נתניה. עידו אקסברד, מימין/ברני ארדוב

הפועל עפולה - מכבי נתניה 2:2

מוליכת הטבלה רצתה להתאושש מההפסד לראשון לציון, אך שוב שמטה נקודות מול קבוצת תחתית. הפועל עפולה הגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו ובידיעה שניצחון יעלה אותה מעל הקו האדום, אבל למרות הפתיחה הטובה שחר הירש ויובל שוואט לא הצליחו להכניע את אוהד לויטה. מנגד, עידו אקסברד כיפר על ההחטאות שלו וכבש מקרוב את שערו השמיני העונה בדקה ה-37. המחצית השנייה באצטדיון גרין נפתחה עם מהפך גדול של עפולה: הירש השווה עם ה-10 שלו בדקה ה-54 ודור כוכב העלה את המארחת ליתרון בחלוף שש דקות. אלא שנתניה לא רצתה לרשום הפסד נוסף, ומי אם לא ערן לוי איזן עם השמיני שלו בליגה בדקה ה-66. טובארנו פינאס האורח הורחק ארבע דקות לסיום. נתניה עם 58 נקודות בפסגה, 10 יותר מהפועל פתח תקוה השנייה. עפולה, לעומת זאת, עם תיקו רביעי רצוף ו-31 נקודות במקום הלפני אחרון, אך במחזור הבא היא פוגשת את אום אל פאחם ותוכל להתקדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלן מסודי אחי נצרת חוגג שער, איתו אנס דאבור. אדריאן הרבשטיין
החטיא פנדל, אבל תיקן עם השני. אנס דאבור, משמאל, עם אלן מסודי/אדריאן הרבשטיין

מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון 0:2

אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון ושלושה בהם לא כבשה שער, מכבי אחי נצרת חזרה לנצח וצימקה את הפער שלה מהמקום השני לשבע נקודות. המארחת לא התחשבה ברצונות של הפועל אשקלון לברוח מהחלק התחתון, ובדקה ה-40 היה זה דויד פוליאנץ, חלוץ הרכש הסלובני, שהכניע את גליל בן שנן אחרי מבצע אישי. אנס דאבור החמיץ פנדל בהמשך, אך דאג לתקן והרגיע את טל בנין עם השני בדקה ה-82. אשקלון, שחסרה כמובן את בלמה מאיר גבאי הנמצא במעצר, נותרה במקום ה-10 עם 36 נקודות, לעומת 41 של אחי נצרת הרביעית.

הכח עמידר רמת גן - הפועל קטמון 0:0

תיקו שלישי ברציפות להכח עמידר רמת גן, שבעזרת הנקודה חזרה למקומות המוליכים לפלייאוף העליון, שם נמצאת גם הפועל קטמון. הירושלמים רשמו משחק רביעי ללא הפסד (מתוכם שלוש תוצאות תיקו) והתקדמו למקום השישי עם 38 נקודות, כשהכח במקום השביעי עם מאזן נקודות זהה והפרש שערים פחות טוב בשער בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully