וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשארד מנדנהול: "נמאס לי מהחיים ב-NFL"

10.3.2014 / 12:16

הרץ האחורי שפרש מסביר מדוע: "בעבודה הזו אני תמיד בתפקיד, עכשיו אתחיל לחיות". בעלי דטרויט הלך לעולמו, הג'טס שחררו את קרומארטי והולמס, בנט ממשיך בסיאטל

רשארד מנדנהול שחקן פיטסבורג סטילרס. Don Wright, AP
לא יכול יותר. מנדנהול בימים היפים בפיטסבורג/AP, Don Wright

חלומם של רבים מהאמריקאים הוא להיות שחקני NFL, אבל לרשארד מנדנהול הספיק. בגיל 26, אחרי שש שנות קריירה בלבד פרש הרץ האחורי ששיחק בפיטסבורג ובאריזונה, והסביר ל-ESPN מדוע. "התעייפתי מלחיות את החיים הפרטיים תחת עיניים ציבוריות", אמר, "די רציתי להיעלם. המורשת שלי תהיה 'מה קרה לרשארד מנדנהול? הבחור היה טוב ואז פתאום נעלם'".

מנדנהול, חמש שנים בפיטסבורג ועונה אחת באריזונה, לא יכול היה לחיות יותר את האינטנסיביות של ה-NFL: תדמיין עבודה שבה אתה תמיד בתפקיד, תמיד תחת עיניים בוחנות והרבה שנאה. אני לא יכול לתאר כמה פעמים קראו לי 'טיפש'. מה אעשה עכשיו כשכל החיים שלי לפני? אחיה! אני מתכוון לחיות כמו שלא חייתי בעבר".

חדשות נוספות מהליגה:

* ויליאם קליי פורד, בעלי דטרויט ליונס, הלך לעולמו בגיל 88. פורד סניור, הנכד היחיד של הנרי פורד שהיה בחיים, היה בעלי תאגיד "פורד" במישיגן ועמד בראש הליונס מאז 1964.

* ניו יורק ג'טס חותכת בתקרת השכר ושחררה את מגן הפינה אנטוניו קרומארטי ואת התופס סנטוניו הולמס, מה שפינה להם 17.75 מיליון דולר תחת התקרה. בקבוצה מתכננים לצרף קורנר איכותי, כשהם במגעים עם אלטראון ורנר מטנסי. בשעות הערב שחררו הסילונים גם את התופס סנטוניו הולמס.

* מינסוטה שבה והחתימה את הקיצוני הגנתי אברסון גריפן. הוא חתם על חוזה של 42.5 מיליון דולר לחמש שנים, 20 מיליון מהסכום בכסף מובטח.

* האנד ההגנתי האדיר מייקל בנט ימשיך בסיאטל. בנט, שהגיע לסיהוקס בעונה שעברה וכיכב כל הדרך לאליפות, הגיע להסכם עם הקבוצה על חוזה לארבע עונות תמורת 34 מיליון דולר.

אנטוניו קרומארטי שחקן ניו יורק ג'טס. Kevin Rivoli, AP
נפרד לשלום. קרומארטי/AP, Kevin Rivoli

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully