וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ניצחון חשוב לפתח תקוה על חיפה

10.3.2014 / 10:26

הטרופרס גברו 29:36 על האנדרדוגס בקרב על המקום בפלייאוף. הפיונירס (מול רחובות), הרבלס (מול כוכבי הצפון) וההאמרס (בבאר שבע) טיילו

כריס דייויס פתח תקוה טרופרס מול חיפה אנדרדוגס. ליגת הפוטבול הישראלית, מערכת וואלה! NEWS
ניצחון נאה לכריס דיוויס ופתח תקווה טרופרס/מערכת וואלה! NEWS, ליגת הפוטבול הישראלית

ארבעה משחקים נערכו בסוף השבוע החולף והגדוש בליגת הפוטבול הישראלית, כאשר במוקד עמד ניצחונה החשוב של פתח תקוה טרופרס על חיפה אנדרדוגס 29:36. מלבד המשחק הזה, יצאו הפיונירס, הרבלס וההאמרס לטיולים קלילים בדרך לפלייאוף.

רחובות סילברבקס (8:0) - תל אביב פיונירס (2:6) 68:22

משחק שעבר ללא הפתעות מיוחדות, כאשר הפיונירס ממשיכים להיאבק על מיקום לקראת הפלייאוף בעוד הסילברבקס נותרו ללא ניצחון העונה. רוני מוסקונה כיכב בעמדת הקוורטרבק עד שהוחלף באמצע הרבע השלישי ואילו המארחים הצילו מעט מכבודם וצימקו עם 16 נקודות ברבע האחרון.

כוכבי הצפון (7:1) - יהודה רבלס (0:8) 73:0

עוד מפגש עם תוצאה צפויה, זאת למרות שהמורדים עלו צפונה ללא דני איסטמן ושלושה שחקני הרכב נוספים. האורחים המושלמים נהנו מיום אדיר של אברהמי פרקש, שהשווה את שיא הטאצ'דאונים למשחק עם שבעה ועל הדרך גם שבר את השיא העונתי למסירות טאצ'דאונים.

פתח תקוה טרופרס (4:3) - חיפה אנדרדוגס (5:3) 29:36

המפגש המכריע של המחזור לא איכזב לרגע. האורחים עוד הובילו במחצית 8:22, אבל המלאבסים, בהופעה חזקה ונדירה עבורם במשחק הריצה, חזרו מהפיגור הזה וביצעו מהפך עם 150 יארד וארבעה טאצ'דאונים על הקרקע של כריס דייויס. מאט קאופמן, הקוורטרבק של האנדרדוגס, היה מעולה אבל רק עד לארבע הדקות האחרונות בהן מסר לשני איבודים, מה שגמר את המשחק. פתח תקוה ביתרון כעת במאבק על המקומות האחרונים בפלייאוף.

באר שבע בלאק סווארם (6:2) - רמת השרון האמרס (2:6) 80:6

המחזור הסתיים עם משחק קליל עבור האורחים מהמרכז, ששועטים לעבר הפלייאוף והשאירו מאחוריהם מזמן את התקופה הרעה שכלל שני הפסדים רצופים. המארחים לעומת זאת, רק מחכים לפגרה.

לאתר ה-IFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully