וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבזורי: "זה היה כמו לזרוק כדורי גולף לאוקיינוס"

9.3.2014 / 22:52

גארד מכבי חיפה חגג שיא קריירה במלחה: "שחקנים חיפשו אותי, ואחת נכנסה ועוד אחת". גרינברג: "עשינו טעויות בהגנה"

שחקן מכבי חיפה בכדורסל, דגן יבזורי. מגד גוזני
גם האוהדים במלחה מחאו לו כפיים. יבזורי/מגד גוזני

דגן יבזורי לא ישכח את הניצחון הזה במלחה. הגארד של מכבי חיפה הפגיז הערב (ראשון) שיא קריירה אדיר של 36 נקודות, כשהפגיז 7 מ-10 לשלוש, והוליך את האלופה מכבי חיפה ל-93:99 במלחה על הפועל ירושלים. זו כמות הנקודות הכי גבוהה של ישראלי מאז 2000/01, אז אילן נניקשווילי מאליצור קרית אתא קלע 39 נקודות.

שחקן מכבי חיפה, מורן רוט. מגד גוזני
"הצהרנו שאנחנו מוכנים ואנחנו באים לנצח בכל מגרש". יבזורי/מגד גוזני

"אחרי שבשבוע שעבר מול הפועל ת"א הצלחתי להחטיא 3 עונשין רצוף אז קצת העלבתי את עצמי, לקחתי את זה יותר ברצינות ואני שמח", אמר דגן יבזורי בסיום. "הגעתי לזריקות טובות, מהלכים קבוצתיים טובים, שחקנים חיפשו אותי, ואחת נכנסה ועוד אחת. זה היה כמו לזרוק כדורי גולף לאוקיינוס, אתם יכולים להשתמש לגבי הערב שלי בכל הקלישאות שאתם רוצים. לגבי המשחק הזה אני בטוח שאף אחד לא חושב שאנחנו פחות טובים מאחרים. אנחנו ברמה גבוהה, אנחנו הצהרנו שאנחנו מוכנים ואנחנו באים לנצח בכל מגרש. היו לנו עצבים כי תמיד היה חסר לנו גרוש ללירה, שלא נדבר על הפציעות שהיו לנו, אבל הוכחנו לכולם שאנחנו ברמה גבוהה. ניצחנו במקום שלא הרבה ניצחו וזה אומר הרבה על הקבוצה שלנו". אני בטוח שאף אחד לא זלזל בנו וחשב שאנחנו פחות טובים מאחרים, אני חושב שהעברנו מסר, הפועל ירושלים לא הפסידה במלחה מאז המחזור הראשון, זה אומר הרבה על המקום הזה והקבוצה הזאת. אנחנו שם ואנחנו מוכנים ואנחנו באים לנצח בכל מגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מכבי חיפה בכדורסל דני פרנקו. מגד גוזני
"בודדים לא יכולים לנצח פה, צריך קבוצה שתבוא לפה ותוציא את הפועל ירושלים מהקצב". פרנקו/מגד גוזני

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו: "עשינו כמה שינויים הגנתיים, עשינו רבע שני מצוין, יש לנו בקבוצה הרבה שחקנים שלקחו אליפויות בחיים שלהם, אלה שחקנים שהיו במעמדים גדולים והם יודעים שלא היינו צריכים להגיע כמו שהגענו ברבע הראשון, אני שמח בשביל דגן שעשה משחק גדול, לא חושב שיש זר בליגה שיכול היה לתת תפוקה כמו שדגן נתן. כולם רואים מה שמורן עשה ודגן, וקוז'יקרו שעשה עוגן בהגנה, היה תענוג לראות את עידו היום. אני שמח שהקהל נהנה ממנו, הקהל במלחה תמיד ידע להעריך קבוצות ושחקנים שנתנו משחקים טובים. בודדים לא יכולים לנצח פה, צריך קבוצה שתבוא לפה ותוציא את הפועל ירושלים מהקצב".

על מחיאות הכפיים של האוהדים במלחה ליבזורי בסיום אמר פרנקו: "הקהל במלחה תמיד ידע להעריך שחקנים ששיחקו משחקים טובים, זה קהל שמבין כדורסל ואני בטוח שגם דגן עצמו שמח שהוא נמצא בקבוצה שהשחקנים בה חושבים קודם כל על מסירה. הקליעות של דגן וזה ששיחקנו קבוצתי לא סותרים האחד את השני, פשוט שיחקנו כקבוצה".

שחקני מכבי חיפה בכדורסל עידו קוז'יקרו (שמאל) דונטה סמית' (ימין). מגד גוזני
פרנקו נהנה ממנו. קוז'יקרו/מגד גוזני

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג: "פתחנו את הרבע הראשון חזק קלענו 30 נקודות ונראינו חדים, ברבע השני הם התחילו לקלוע, לא הצלחנו לעצור אותם, אבל זה לא שההגנה שלהם עצרה אותנו בהתקפה כי קלענו 49 נקודות במחצית. הם קלעו ברבע השני כמו מטורפים, אבל שלא תבינו לא נכון, היו לנו טעויות הגנתיות במשחק, אדם אריאל נכנס למשחק והיה מאוד מרוכז ותרם אבל צריך לתת להם היום קרדיט על ההתקפה שלהם ולדגן היה ערב נהדר".

גרינברג נשאל האם הייתה לו התרגשות מיוחדת בגלל שהוא אימן את חיפה בעונה החולפת, ומאמן ירושלים השיב: "יש לי זיכרונות נהדרים משם ויש לי שם חברים, אבל זה משחק ואני תחרותי והם תחרותיים, ואני רוצה לנצח בכל משחק בדיוק כמוהם. אני מעריך את התקופה שלי שם אבל באתי לשחק עם הקבוצה שלי הפועל ירושלים הערב".

לשאלה איך מתאוששים לקראת המשחק החשוב ביורוקאפ ביום רביעי מול אולם הגרמנית, השיב גרינברג: "יש לנו חבר'ה חזקים. אני רואה את זה בחדר ההלבשה, זה משחק חשוב והם יודעים מה הם צריכים לעשות. אולם קבוצה טובה וצריכה להציג משחק טוב, יש להם המון כלי נשק, הם מסוכנים מהשלוש וצריך לעצור אותם. במשחק הקודם שיחקנו טוב שלושה רבעים, אבל לא הצלחנו לסיים את העבודה ואנחנו יודעים מה צריך לעשות".

רונלד דופרי סיכם: "חיפה שינתה להגנת מאצ'-אפ זון וזה הפריע להתקפה שלנו, היו לנו איבודים שגם כן שינו את המשחק, אם אתה מפוזר עם הכדור כקבוצה אבל זה קורה, היו לנו הזדמנויות וכמעט חזרנו בייחוד במחצית השנייה אבל הפסדנו, נעשה את ההתאמות לקראת המשחק הבא".

השתתף בהכנת הידיעה אוהד שוירמן

יבזורי הפציץ שיא קריירה של 36, חיפה ניצחה במלחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully