וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים שאבו: "אם הייתי על הקווים, הייתי מורחק"

9.3.2014 / 8:53

מאמן רמת השרון, שישב ביציע, זעם על השיפוט מול פתח תקוה. אבו לאבן: "כיף להבקיע גולים קריטיים, יכולנו גם לנצח"

one

אם מישהו חשב שבהפועל ניר רמת השרון יהיו שמחים בסיום משחק התיקו 3:3 במושבה נגד מכבי פתח תקוה, בו השוו מספר דקות לסיום, הוא טעה. בקבוצה לא נרגעו ממה שאירע בסיום המחצית הראשונה. המאמן חיים שאבו ועוזרו רז משולם חזרו ואמרו: "אין אחד באצטדיון שלא ראה פנדל על קני סייף. קני עבר את גיגי בדרך לשער בטוח, שניהם נשכבו על הרצפה פצועים והשופט קבע שזה התחזות, פשוט לא נתפס". למזלו של שאבו הוא היה מורחק אתמול, אחרת, כמו שאמר בציניות: "אם הייתי על הקווים במקרה הזה הייתי מורחק עד תום העונה".

החלוץ יוסף אבו לאבן, שחתום על ארבע נקודות בשני קרבות התחתית בשבוע האחרון אמר: "אני חלוץ ובכל דקה על המגרש מנסה להבקיע. יצאו לי שתי הזדמנויות בשני המשחקים האחרונים ואין יותר טוב מזה. כיף גדול להבקיע גולים קריטיים בדקות אחרונות ששווים הרבה לקבוצה. יכולנו גם לנצח. יש כאן חבורה של שחקנים מאוחדים שרוצים להשאיר את רמת השרון בליגה".

3:3 מרתק בין רמת השרון למכבי פתח תקוה

יוסף אבו לאבן שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
עוד שער קריטי. אבו לאבן/ברני ארדוב

אבו לאבן התייחס לחלק ההתקפי של הקבוצה: "אני חושב שמבחינה התקפית יש לקבוצה יכולת גבוהה. צריך קצת את החיבור והליטוש. אני יכול להגיד תודה לאלון מזרחי שעובד איתי באופן אישי ושיפר אותי מאוד ברחבה ומול השער, לימד אותי לפעול בשקט. אני רוצה לציין גם שחקנים כמו קני סייף, בן רייכרט ובן בן יאיר, שיהיו שחקנים מובילים בכדורגל הישראלי בשנים הבאות. היינו עדיפים על מכבי פתח תקוה. נמשיך לבוא לנצח ולקחת נקודות בכל משחק. אין לי מה להגיד על השופט. גם אני ראיתי פנדל, אבל שופט זה לא תפקיד קל וזה לא התפקיד שלי להתייחס לזה".

במפלג ההונאה ימשיכו לחקור היום את מאיר גבאי בנוגע לפרשיית ההימורים כאשר במהלך היום יוחלט אם לבקש מחר להאריך את מעצרו או לשחררו. במקביל, צפוי עובד נוסף של המועדון להגיע לחקירה ואולי אף להיעצר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully