וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "פעם ראשונה העונה שהשחקנים עמדו במבחן אופי"

האדומים עלו לפלייאוף העליון: "רק הפסד של שני מיליון שקלים היה חסר לנו", אבל הזדעזעו מההגנה. בהנהלה לוחצים על בן שמעון להחזיר את קליימן לשער, אבל המאמן מתעקש על עמוס. גורם: "הסטיגמה של גוטמן מנעה את זימון ורמוט", רמון ניסח טיוטת הסכם לקיצוץ בשכר עם אלון

one

אנחת רווחה גדולה השתחררה אמש (שבת) אצל אנשי הנהלת הפועל תל אביב אחרי ניצחון על מ.ס אשדוד (4:5) במשחק המטורף של המחזור. "כבר ראינו איך הפלייאוף העליון בורח לנו בין הידיים", אמרו גורמים בקבוצה. "רק זה מה שהיה חסר לנו, עוד הפסד של שני מיליון שקלים. פעם ראשונה העונה שהשחקנים עמדו במבחן אופי וניצחו". הקבוצה תועמד לדין על התנהגות בלתי ספורטיבית מצד האוהדים לאחר שבמהלך המשחק נשמעו שריקות מכיוון היציע, שהפריעו לשופט המשחק.

מלבד הבטחת המקום בשישייה הראשונה, בקבוצה אומנם שמחו על הניצחון אבל לא ידעו אם לשבח את משחק התקפה של הקבוצה או להיות מבועתים ממשחק ההגנה שלה: "צריך להוריד את הכובע בפני עומר דמארי וגילי ורמוט", אמר אחד השחקנים. "בלי היכולת המדהימה שלהם אתמול לא היינו מנצחים. יש דאגה מההגנה שלנו, וזה בלשון המעטה. אשדוד עשו חמש התקפות במשחק והבקיעו ארבעה שערים, יש דברים כאלה? עם הגנה כזו אין לנו מה לחפש בפלייאוף העליון ובטח לא בדרבי. הדרבי זו הזדמנות להחזיר לאוהדים שלנו ואנחנו חייבים להראות אחרת לגמרי בהגנה".

הפועל ת"א ניצחה 4:5 באשדוד והבטיחה מקום בפלייאוף העליון

בן שמעון בסיום: "היה כיף לראות את המשחק המטורף הזה"

דוד רוזנטל מודאג מהיכולת החלשה של השוערים הישראלים

שחקן מ.ס אשדוד, עמירן שקלים, מול ליאור לוי, הפועל תל אביב. קובי אליהו
"עם הגנה כזו אין לנו מה לחפש בפלייאוף העליון"/קובי אליהו

בנוסף לביקורת על ההגנה, שיחת היום במועדון שוב הייתה השוער דני עמוס, שספג 12 שערים בחמשת המשחקים האחרונים, ומלבד הצלות בודדות, עמוס לא הראה סיבה ברורה מדוע רן בן שמעון מעדיף אותו על פני בוריס קליימן. יתרה מכך, בהפועל תל אביב יש ויכוח אמיתי בין בן שמעון לצוות המקצועי שלו ולהנהלת הקבוצה על הכללתו בהרכב של עמוס. על פי גורמים במועדון, בהנהלה משוחחים עם המאמן כבר שבועות בנושא ומבקשים ממנו להרכיב את קליימן, אך זה לטענתם מתעקש על עמוס.

"רן רוצה להיות האיש שמחליט והוא לא מוכן לשמוע לאף אחד בעניין הזה", אמר אחד הגורמים בקבוצה. "נתנו לו להבין שאנחנו בונים על קליימן, אבל זה לא עזר. הוא סומך עליו ובטח שהוא לא יעשה דווקא לעצמו". כמו כן, שחקנים בקבוצה העידו כי גם מאמן השוערים יום טוב טליאס תומך בהצבתו בהרכב של קליימן, אך בן שמעון לא שומע בצעתו ומעדיף את עמוס בשער. "יש דברים בכל העונה שרן מתעקש עליהם ולא ברורים לאף אחד", אמר אחד השחקנים. "הביאו שוער שיביא נקודות להפועל, ולא אחד שאולי יציל את הקבוצה פעם אחת במשחק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שוער הפועל תל אביב, דני עמוס. קובי אליהו
"יש דברים בכל העונה שרן מתעקש עליהם ולא ברורים לאף אחד". דני עמוס/קובי אליהו

בצד החיובי של המטבע, ההתקפה, בהפועל החמיאו לעומר דמארי שכבש צמד והיה מעורב בשניים נוספים. בקבוצה משוכנעים שהוא יכול להגיע ל-25 כיבושים העונה, מה שיזרז את מכירתו בקיץ לאירופה. בנוסף, גורמים בכירים בקבוצה הביעו אתמול פליאה על כך שורמוט לא זומן לסגל נבחרת ישראל. בקבוצה בטוחים כי העובדה שאלי גוטמן התעקש בקמפיין הקודם על איתי שכטר ועל שחקנים ששחקו תחתיו בהפועל תל אביב היא הסיבה שהוא לא זימן ורמוט למשחק מול סלובקיה. "מי שעוקב אחרי הפועל העונה לא יכול שלא לראות כי ורמוט בכושר נפלא וכל שבוע הוא משתפר", אמר גורם בכיר במועדון. "הסטגימה שנדבקה לגוטמן בקשר שלו עם הפועל ללא ספק פוגעת בגילי. המקום שלו חייב להיות בנבחרת. הוא ודמארי רמה אחת מעל כולם".

בשבוע הבא חיים רמון יעביר לשחקנים את המסמכים המאשרים את הסכמתם לקיצוץ של חמישה אחוז בשכרם השנתי, שהוא למעשה עשרה אחוז מכל ששת המשכורות שנותרו עד סוף השנה. רמון ניסח טיוטה יחד עם נציג ההסתדרות, ניר אלון, שדרש כי הבטחות רמון להחזרת הכספים ירשמו במסמכים שיועברו יחד עם התחייבות הבעלים שלא יבקש קיצוץ נוסף בשכר העונה.

בהפועל כבר חושבים על העונה הבאה, ונראה כי במועדון יש דעה נחרצת לגבי הזרים. ברנקו איליץ' ובריאן חרסיסיץ' יתבקשו לעזוב בקיץ, ואילו לוקאס סאשה צפוי להמשיך. הברזילאי שמגלה יכולת טובה בשבועות האחרונים צפוי להישאר בשל שכרו הנמוך וההתקדמות שהוא מגלה. בעניין פטר אורלנדיץ' ובסארט עבדורחימי, עידו חג'ג' יהיה זה שיחליט אם לממש את האופציה עליהם. כרגע אין בכוונת הנהלת המועדון לעשות זאת.

כדורי הים שזרקו אוהדי מ.ס. אשדוד, גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"הסטיגמה שנדבקה לגוטמן פוגעת בגילי". ורמוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully