וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בסכנין: "בשנים קודמות בלבול כנראה היה מפוטר"

9.3.2014 / 7:47

בקבוצה חגגו את הבטחת הפלייאוף העליון: "ידענו למה אנחנו נותנים למרקו שקט". אבו יונס: "השחקנים יקבלו בונוסים"

one

שמחה גדולה נרשמה בקרב אנשי בני סכנין לאחר הבטחת המקום בפלייאוף העליון, אחרי הניצחון 0:2 על הפועל רעננה. בקבוצה היו מלאי מחמאות לשחקנים וגם למאמן מרקו בלבול שהצליחו לעשות את הסוויץ', ולמרות התקופה הלא טובה לנצח את הפועל רעננה ולהבטיח את המקום בין ששת הראשונות. "בשנים שקדמו לעונה הזאת, מרקו בלבול כנראה היה מפוטר", אמר גורם בכיר בהנהלה. "אבל אנחנו ידענו שאין צורך בזה. מרקו עשה עונה מדהימה ואנחנו פועלים השנה משיקולים מקצועיים ולא מגחמות של אוהדים. ידענו למה אנחנו נותנים לו את השקט".

בהנהלה יודעים שהקבוצה תזכה להכנסה כספית לא קטנה בשל ההעפלה לפלייאוף העליון, המוערכת בקרוב למיליון שקלים, הן ממענקי מיקום מההתאחדות ובעיקר ממכירת כרטיסים למשחקים מול הגדולות. כידוע, סכנין תארח את מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע כשההערכה היא שבכל המשחקים מלבד זה מול קרית שמונה האיצטדיון בדוחא יהיה מלא ויניב הכנסה כספית גדולה למועדון.

עם זאת, בהנהלה לא מתכוונים לשמור את כל הכסף בקופת המועדון והשחקנים צפויים לקבל בונוסים על ההעפלה לפלייאוף העליון. "השחקנים יקבלו בונוסים ולא מדובר בגרושים", אמר יו"ר המועדון, מוחמד אבו יונס. "הבטחנו ונקיים את זה, השבוע נתנכנס ונחליט על גובה המענק".על המשך הדרך והשאלה האם סכנין תהיה כמו רמת השרון שהתבטלה בפלייאוף העליון בעונה שעברה אמר היו"ר: "לא נהיה רמת השרון ולא נשמש תפאורה. זה אני יכול להבטיח".

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
הישג גדול. בלבול/ברני ארדוב

הקפטן חאלד חלאיילה הוסיף: "אני שמח על זה שהגענו לפלייאוף העליון. עברנו תקופה לא פשוטה בתור קבוצה וגם אני באופן אישי עברתי תקופה לא פשוטה. אני שמח שידעתי להתאמן כמו שצריך גם בתקופה הזאת והשקעתי. הגיע לנו לנצח את רעננה וכולם נתנו את הלב".

על המשבר שעבר עם הקהל, משבר שהגיע לשיאו עם שריקות בוז לפני המשחק אתמול בעת שהכרוז קרא את שמו, אמר הקפטן: "לא הלך לנו אז קיללו אותי, אבל הרבה שחקנים קיבלו יחס לא טוב. אני לא מאשים את כל הקהל, זה קומץ ואני גם יכול להגיד שאני סולח לקהל שקילל אותי. בכל מקום יש תקופות שהקפטן סופג אש. זה קרה לאריאל הרוש בבית"ר ירושלים, זה קרה גם ליניב קטן במכבי חיפה וזה קורה בכל מקום. לי חשוב באופן אישי שהקהל תמיד יתמוך בקבוצה".

על ההישג העונה אמר חלאיילה: "בשביל קבוצה כמו סכנין להגיע לפלייאוף העליון זה כמו לזכות באליפות. אני מבטיח לכם שנהיה קבוצה חזקה גם בפלייאוף ולא נוותר בשום משחק. אבו יונס הבטיח בונוסים ואני בטוח שהוא יקיים. הוא גבר אמיתי והוא ייתן לשחקנים בונוסים כי מגיע להם".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מוחמד כליבאת דדי בן דיין חאלד חלאיילה חוגגים בני סכנין. יוסי ציפקיס
כמו זכייה באליפות. חלייאלה עם חברים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully