וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ לשלומי דורה: "רוצה אותך גם בעונה הבאה"

9.3.2014 / 7:34

הבעלים של הפועל חיפה הודיע למאמן כי הוא מעוניין שימשיך: "מאמין שהוא יישאר". יוסי דורה: "מאוכזבים מההפסד"

one

למרות שהפועל חיפה רשמה הפסד 1:0 אתמול (שבת) להפועל באר שבע, הבעלים של הקבוצה, יואב כץ, הודיע למאמן שלומי דורה שהוא מעוניין בו לתפקיד גם בעונה הבאה. כץ הודיע בעל פה לדורה שהוא רוצה לייצר המשכיות ומעוניין להחתים אותו לעונה נוספת כשהמאמן הביע מצידו נכונות להישאר גם בעונה הבאה. הבעלים צפוי לשבת עם המאמן על החוזה כאשר יגיע לישראל כשההערכה היא שהדבר יתבצע בסמוך לסיום העונה. "הודעתי לשלומי שאני רוצה אותו לעונה הבאה" אישר כץ את הידיעה לוואלה! ספורט. "ממה שהבנתי ממנו הוא גם רוצה ואני מאמין שהוא יישאר איתנו". גורם במועדון העריך כי דורה אכן יישאר, אך הוסיף: "כמו שלמדנו אצלנו, עד שזה לא חתום אי אפשר לדעת. ככה היה גם בעונה שעברה עם ניר קלינגר, כשזה יהיה חתום יהיה אפשר לברך על המוגמר , עד שזה לא קורה הכל פתוח".

בחיפה יצאו בתחושת החמצה גדולה מהמשחק מול הפועל באר שבע כשבקבוצה מודעים לכך שיכלו לנצח את סגנית המוליכה. "השחקנים של באר שבע אמרו לי שזה המשחק הכי קשה שהיה להם השנה", אמר הקפטן יוסי דורה, "הכי גרוע זה לצאת עם מחמאות ושיגידו שהיינו טובים. אנחנו מאוד מאוכזבים מההפסד". על העובדה שישחקו בפלייאוף התחתון אמר הקפטן: "אנחנו צריכים לסגור עניין במשחקים הקרובים ולהבטיח את ההישארות סופית. בוודאי שיש תחושה של פספסוס גדול כשאנחנו מסתכלים אחורה על נקודות שאיבדנו. נלמד מזה לשנים הבאות, זו לא אכזבה גדולה אבל זה פספוס אדיר".

עם זאת, בחיפה מודעים לכך שהם לא היו עולים בכל מקרה לפלייאוף העליון גם אם היו מנצחים, זאת לאור הניצחונות של הפועל תל אביב ובני סכנין. "אי אפשר עוד להגיד שאנחנו הולכים לים אבל אם ננצח כמה משחקים במחזורים הקרובים בהחלט נסיים את העונה", אמר שחקן בקבוצה. "כל שחקן פה רוצה להציג יכולת טובה עד הסוף כי זה ישפיע על העונה הבאה".

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ככל הנראה יישאר במועדון. דורה/ברני ארדוב

כץ מצפה מהשחקנים ומהצוות המקצועי להשקיע ולסיים במקום השביעי או לכל הפחות השמיני שכן מקומות אלו זוכים למענק כספי מההתאחדות לכדורגל."חשוב מאוד קודם כל שנישאר בליגה, זה הדבר החשוב ביותר", אמר כץ, "המענקים הם משניים, אסור לנו לזלזל למרות שיש לנו פער. המאבק שלנו הוא כרגע על ההישארות". אושרי רואש שנפצע במהלך המשחק הבהיר לצוות הרפואי שהוא חש בטוב. עם זאת, השחקן עשוי לעבור צילום.

בקבוצה יחלו כעת לחשוב גם על העונה הבאה כאשר לכץ ולחיפה יש אופציה על החלוץ זרקו קוראץ' עד אמצע חודש אפריל ובקבוצה מתכוונים לממש אותה. גם טאדאס קיאנסקאס מבוקש במועדון לעונה נוספת. מי שלא צפוי להמשיך הוא לירן כהן שיעזוב את הקבוצה. גם מהראן לאלה עשוי שלא להישאר שכן לשחקן יש סעיף בחוזה המאפשר לו להשתחרר מהקבוצה בתום העונה. כזכור, בהפועל תל אביב התעניינו בשחקן בחודש ינואר.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. ברני ארדוב
מתמקדים בהישארות. כץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully