וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון רתח: "למה שחקנים לא יורקים דם?"

בירידה לחדר ההלבשה זעם הנשיא לשעבר: "למה שחקנים לא נשכבים על הדשא?". שאבו: "יש לנו שחקנים עם לב ענק"

one

הרבה דרמה היתה הערב (שבת) באיצטדיון המושבה בפתח תקוה, ולא פחות מכך - שערים. מכבי פתח תקוה והפועל ניר רמת השרון שנאבקות על חייהן בתחתית סיימו ב-3:3 משוגע, כששער השוויון של האורחים מרמת השרון נכבש שתי דקות לסיום, מראשו של יוסף אבו לאבן.

במכבי פתח תקוה מאוכזבים מאוד בעקבות שער השוויון שספגו בדקות הסיום. "אנחנו חבורה של פראיירים. שחקנים כאן מניעים כדור במקום לשחק מגעיל. כנראה ששחקנים לא הבינו כמה המשחק הזה חשוב", אמר גורם בקבוצה בסיום. שחקנים העידו כי קובי רפואה וייטב לוזון נראו בהלם בסיום. עמוס לוזון נראה כעוס מאוד ובירידה לחדר ההלבשה צעק: "בשביל מה לחכות עם החילוף לדקה 85? למה אתם מחכים?", תוך שהוא מכוון ללוזון ורפואה. לוזון המשיך ואמר: "למה שחקנים לא נשכבים על הדשא? למה לא יורקים פה דם ומעיפים למעלה?".

גם מאמן הקבוצה, קובי רפואה זעם בסיום: "משחק ההגנה שלנו היה קטסטרופה", אמר המאמן, "לא יכול להיות שנבקיע שלושה שערים בבית ונחטוף בהתאם. אני מאוד מאוכזב מהתוצאה, וזה לא יספיק להמשך. עד דקה 88 הובלנו 2:3, רצינו לנצח כדי לברוח, אבל כנראה שנגזר עלינו להילחם עד הסוף. אנחנו לא נוותר. נמשיך קדימה. אני מאוד מקווה שיש לנו את האופי להישאר בליגת העל. עד עכשיו זה לא הולך כמו שאנחנו רוצים".

גם בהפועל ניר רמת השרון לא חגגו בסיום, והיו בעיקר מתוסכלים מהמלך שסגר את המחצית, אז הוכשל קני סייף על ידי צחי גיגי, והאורחים דרשו כרטיס אדום פונדל, אותם לא קיבלו. "לצערי הרב זו כבר פעם שנייה העונה שאנחנו לא מקבלים פנדל ואדום", אמר מאמן רמת השרון, חיים שאבו, "וזו תוצאה שיכולה להכריע עונה שלמה. הגיע לנו פנדל וזו טעות שיפוט, אבל אני מנסה להסתכל על הדברים החיוביים במשחק. חזרנו פעמיים מפיגור, והחבר'ה מוכיחים שוב ושוב שיש שחקנים עם לב ענק. עשינו תצוגת כדורגל טובה. אני לוקח את הדברים הטובים וכבר מסתכל על המשחק הבא מול מכבי חיפה. אם ההרחקה שלי השפיעה, היא השפיעה לטובה. לא היינו מפוקסים בפתיחה אבל אז חזרנו למשחק. הגיע לנו יותר, אבל אני מרוצה מהנקודה".

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון עם יוסף אבו לאבן. ברני ארדוב
שוב הציל אותו. אבו לאבן עם שאבו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully