וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "צריך לדעת לנצח גם לא בהצגות גדולות"

מאמן קרית שמונה מרוצה מהניצחון על הפועל עכו שאיבדה את מירקו אורמוש שפונה לבית חולים. נעים: "יכולנו להוציא יותר"

one

הפועל עכו רשמה הערב (שבת) הפסד 2:0 לעירוני קרית שמונה אחרי שויאם עמאשה (66) ומינדאוגאס פאנקה (70) קירבו את הקבוצה של בכר למקום השלישי. בעכו עסקו בסיומו של המשחק פחות בנושא המקצועי שכן מירקו אורמוש שנפצע במהלך המחצית הראשונה בקרסול יצא באלונקה ופונה לבית החולים בנהריה לקבלת טיפול רפואי. מאוחר יותר נרגעו בקבוצה כשהתבשרו כי לא מדובר בפציעה רצינית ואורמוש ישוב לפעילות בקרוב.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
נאלץ להסתדר ללא שחקני מפתח. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל עכו, יובל נעים, אמר בסיום המשחק: "אני לא חושב שהיה משחק חלש שלנו. תוך חמש דקות הפסדנו את המשחק וזה יותר מדי בשביל הקבוצה שלנו להסתדר בלי אורמוש, יובאנוביץ' וגוטליב שהיו חסרים. מהרגע שספגנו את השער הראשון, המערך שלנו התפרק. חבל כי יכולנו להוציא מפה משהו. עמדנו בצורה טובה במחצית הראשונה, ואם השער של גיא דיין היה נכבש, הכול היה משתנה".

נעים התייחס לקרב בשבוע הבא מול מ.ס. אשדוד, ואמר: "זה משחק עונה. אף פעם לא אמרתי שאנחנו מחוץ לסיפור. אנחנו צריכים לקחת נקודות. אף אחד לא חשב שעכו תבטיח את ההישארות לפני סוף העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
"המשחק הלך לפי הציפיות שלנו". ברק בכר/יוסי ציפקיס

מנגד, בקרית שמונה חגגו ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. המאמן ברק בכר אמר: "קליל זה לא היה. במחצית הראשונה לא הגענו כל כך למצבים, אבל ידענו שזה מה שיהיה. לעכו יש התקפה טובה ולא רצינו לספוג ולרדוף אחריהם. בחצי השני עשיתי את החילופים ולשמחתי ויאם נתן שער משמעותי ששינה את המשחק והלך לפי הציפיות שלנו.
אי אפשר לצפות שבכל משחק ניתן הצגה. עכו קבוצה טובה וצריך לדעת לנצח גם לא בהצגות גדולות. לפני המשחק דיברנו על מפגשים קשים מול עכו ובני יהודה ושהמטרה להתבסס ולהגיע מעמדה טובה כדי לשמור על המקום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully