וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - רמת השרון: "אם ננצח אז נישאר בליגה"

האורחים נחושים לצאת עם שלוש נקודות מהמושבה, המלאבסים הלחוצים יפתחו עם רביעיית שחקני בית בהגנה (ש', 18:00)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 4. רמת השרון מובילה 1:2 בניצחונות ועוד משחק אחד הסתיים בתיקו.

* מכבי פתח תקוה צריכה להיות מוטרדת מהעובדה שבשני המשחקים שאירחה היא סיימה בתיקו והפסידה.

* אחוז ההצלחה של הקבוצות הביתיות במשחקי ליגת העל שנערכים במושבה הוא 33.33.

* ניצחון הבית האחרון של מכבי פתח תקוה היה עוד ב-2013, 0:1 על הפועל רעננה ב-21.12.

* רמת השרון עם ניצחון חוץ ואם תנצח היא תשיג שניים כאלה ברצף . היא כבר עשתה את זה העונה, למי ששכח.

* ארז פפיר הוא אחד השופטים היותר ביתיים העונה – ב-13 המשחקים בהם שפט יש 66.67 אחוזי הצלחה למארחות.

נתונים: דריבליסט

השופט ארז פפיר. ברני ארדוב
אחד השופטים היותר ביתיים העונה. ארז פפיר/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

ייטב לוזון וקובי רפואה ספגו מכה כפולה עם ההרחקה של זיטו בשבוע שעבר: מרואן קבהא מוצהב, חגי גולדנברג שהיווה אלטרנטיבה מורחק גם הוא והשניים נשארים עם ניצן דמארי, שכבר שיחק בתפקיד הזה העונה, אלא שאתמול החליטו השניים לתרגל את דמארי כבלם לצד תומר אלבז ואילו איבן הרצג הוסט לקישור, עמדה שהוא מכיר היטב.

ההרחקה של גולדנברג יצרה התלבטות לגבי עמדת המגן. בסופו של דבר, שמוליק מלול יישאר על הספסל ודור אלו הצעיר יוזעק לעמדת המגן הימני כשנאור פסר יישאר בצד שמאל. לוזון ורפואה רוצים לנצח את היכולת של אלו בחלק הקדמי ובטוחים שיעשה עבודה טובה גם מאחור. "חזרנו לימים הגדולים, בהם ארבעה שחקנים שמזוהים עם המועדון פותחים מאחור", אתמול שחקנים לאחר האימון אתמול. ארפן זנלי שלא שותף במדי נבחרת פינלנד מול הונגריה יפתח גם הוא בהרכב. במועדון מצפים מלוקה רוטקוביץ' לתרגם את ההחזקה בכדור לשערים.

"לפני בני יהודה אמרנו שזה משחק העונה של התחתית, המשחק מחר חשוב פי כמה. לנו אסור לחשוב על תיקו. נבוא עם כל הכלים ההתקפיים שלנו וננסה ללחוץ מהפתיחה", אמר אחד השחקנים. במועדון אמרו: "השחקנים כאן יודעים מה המשמעות של הפסד במשחק הזה, ואין צורך להסביר להם כמה המשחק חשוב. ניצחון כאן יכול להכריע עונה שלמה".

דור אלו שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
שחקן שנשען על יכולות התקפיות. דור אלו/ניב אהרונסון

הפועל ניר רמת השרון:

בקבוצה נזכרו השבוע איך שני הניצחונות נגד בני יהודה ומכבי פ"ת בסיבוב הקודם החזירו אותה לחיים והעלו אותה בפעם הראשונה העונה מעל לקו האדום. גם כיום ברמה"ש משוכנעים כי ניצחון נגד מכבי פ"ת במושבה יעשה את השינוי כאשר החלוץ אמיר האדזיץ' אמר: "אם ננצח את מכבי פ"ת נישאר בליגה, אם נעשה את זה, כבר לא נחזור אחורה".

מאמן הקבוצה חיים שאבו, שהורחק במשחק הניצחון נגד בני יהודה יראה את המשחק מהיציע וצפוי להעביר הוראות באמצעות הסלולארי. על ספסל הקבוצה יישב עוזרו של שאבו, רז משולם, שגם כך הוא בעל תעודת הפרו.

בנוגע להרכב הקבוצה, המאמן מתכוון לפתוח בהרכב דומה לזה שפתח נגד בני יהודה. שאבו אמר לשחקנים: "אנחנו באים לשחק כדורגל כמו שאנחנו יודעים. לשחק חזק באמצע, ליזום, לאיים על השער ולנצח את המשחק, לא באים לחכות להם ולנסות לעקוץ, זה לא אנחנו".

אמיר האדז'יץ' שחקן עירוני רמת השרון. נמרוד סונדרס
האדזיץ'/נמרוד סונדרס

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: דור אלו

במכבי פתח תקוה מדברים על לידור כהן ודור אלו בנשימה אחת. שני כישרונות תוצרת בית, שחקנים שונים במהותם ותפקידם, כאלה שהאוהדים מעדיפים להילחם איתם בתחתית אבל גם להזדהות. מכבי פתח תקוה זקוקה לניסיון בחלק האחורי שלה, ואלו הוא שחקן שנשען על יכולות התקפיות. אלו מקף את המדיניות של לוזון ורפואה למשחק הזה, שמעדיפים להעז ולהמר מאשר להסתפק בתיקו. זה מה שיביא להם ניצחון?

הפועל ניר רמת השרון: תום מנשרוב

את המשחקים הכי טקטיים של רמת השרון הם ניצחו כשמנשרוב היה במיטבו, כמו במשחק החוץ בטדי או בסיבוב הקודם נגד בני יהודה ומכבי פ"ת. מנשרוב במיטבו הוא יתרון של רמה"ש על פ"ת במרכז השדה, שם יוכרע המשחק.

בריאן ז'ונס שחקן בית"ר ירושלים לפני תום מנשרוב שחקן הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
במיטבו הוא מספק לרמת השרון יתרון במרכז השדה. מנשרוב/קובי אליהו

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי; דור אלו, ניצן דמארי, תומר אלבז, נאור פסר; איבן הרצג, גידי קניוק, ארפן זנלי, פדרו גלבאן, לידור כהן; לוקה רוטקוביץ'.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן; קובי מוסא, אבי סטרול, ריף פרץ, אורי שיטרית; תום משנרוב, מוחמד אזברגה, בן רייכרט, קני סייף, בן בן יאיר; אמיר האדזיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully