וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון תורג'מן: "עשיתי קפיצת מדרגה העונה"

6.3.2014 / 15:22

חלוץ מכבי חיפה יחזור לסגל לקראת בני יהודה, אחרי שהיה מוצהב: "בנאדו נותן לי ביטחון. המשחק ביום ראשון יהיה קרב"

one

אחרי שנפרדה מהפועל עכו ב-1:1 ביום שבת האחרון, מכבי חיפה מתכוננת למשחק הבית נגד בני יהודה במחזור ה-25 והלפני אחרון של העונה הסדירה (ראשון, 20:15). הירוקים מדורגים במקום הרביעי עם אותו מספר נקודות כמו עירוני קרית שמונה שמדורגת במקום השלישי, והם יודעים שהמאבק על מקום באירופה כנראה יימשך עד סיום העונה.

מלך שערי הקבוצה, אלון תורג'מן שמצא את הרשת 10 פעמים העונה, יחזור לסגל אחרי שהוא נעדר ממשחק התיקו בעכו בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. החלוץ אמר היום (חמישי) לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד שמח על ההתקדמות שלי. עשיתי קפיצת מדרגה חשובה ואני שמח לעזור לקבוצה להביא נקודות, הרבה בזכות אריק בנאדו, שנותן לי ביטחון. היה מאכזב בעכו. ראיתי מבחוץ שהדברים שתכננו לעשות במשחק לא הסתדרו לנו".

תורג'מן התייחס למשחק נגד בני יהודה: "יהיה משחק מאוד קשה, יהיה קרב. הם נמצאים במקום שלא הייתי שם אותה בטבלה והוא לא משקף את היכולת שלהם. אנחנו צריכים להילחם על המטרה שלנו - הכרטיס לאירופה וחד משמעית, נבוא לנצח ולשמח את הקהל".

בניגוד לתורג'מן, יניב קטן לא ייטול חלק במשחק בשל הפציעה במפשעה. בחיפה מעריכים שאייל משומר שערך אימון קל וסובל מפציעה קלה יהיה כשיר למשחק. בנאדו טרם תרגל את ההרכב שלו לקראת המשחק.

אחרי שפתח אתמול בניצחון הנבחרת הצעירה בהולנד, טאלב טואטחה יחזור אחר הצהריים לישראל וישתתף באימון מחר. אנדריי פיליאבסקי לא נכלל אתמול באחד מששת החילופים של נבחרת אוקראינה בניצחון 0:2 על נבחרת ארה"ב. אביחי ידין שהתאושש לגמרי מהפציעה נמצא בתמונת ההרכב למשחק.

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מזלזל ביריבה. תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully