וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: שחר רוברג ניצח בסבב הראשון בליגת העל

6.3.2014 / 14:35

אלוף ישראל שמתכונן לאליפות אירופה עד גיל 21 ברומניה גבר 2:5 על רועי פרננדס בגמר באשדוד, והטביע ברייק של 90

הסבב הראשון של ליגת העל הישראלית בסנוקר הגיע ביום שני לסיומו עם מפגשם של שני מובילי הליגה במשחק הגמר שהתקיים באשדוד. אלוף ישראל המכהן, שחר רוברג, התמודד מול אחד השחקנים הותיקים ביותר בזירת הסנוקר הישראלית, רועי פרננדס, והשניים סיפקו סנוקר איכותי ביותר כשבסיום רוברג ניצח 2:5 והניף את הגביע.

משחק הגמר נפתח בשליטה מלאה של רוברג שמיהר להפגין את יכולתו והטביע ברייק בן 82 נקודות כדי לנצח במשחקון הראשון. הוא המשיך עם ברייק 42 במשחקון השני והרחיב את הפער עד שלוח הניקוד הראה 0:3 לטובתו.

שחר רוברג שחקן סנוקר ישראלי. איגוד הביליארד,
עוד גביע לאוסף. שחר רוברג/איגוד הביליארד

לאחר הפסקה קלה חזרו השניים לשולחן ופרננדס ניצח במשחקון הרביעי לאחר שניקה את הצבעים האחרונים על השולחן. רוברג, שניצח לאחרונה את טורניר הבכורה של הסנוקר מאסטרס הישראלי, לא ויתר והמשיך להטביע, והפעם סיפק ברייק מרשים של 90 נקודות כדי להעצים את שליטתו במשחק.

פרננדס, שניסה בכל כוחו להישאר במשחק, הטביע ברייק של 75 נקודות במשחקון הבא, אך גם הפעם השיב רוברג אש ובעזרת ברייק יפיפה של 89 נקודות הוא חתם את הגמר כולו בתוצאה 2:5 ורשם תואר נוסף.

במקביל למשחק הגמר התמודדו על מקומות 3-4 אלרן גזי ודני ביסמוט במשחק צמוד מאוד שהוכרע על ידי הטבעת הכדור שחור האחרון של המשחק. גזי, שהפסיד לפרננדס בשלב חצי הגמר במשחקון המכריע, השיג הפעם את הניצחון שלו, הטביע ברייקים בני 56 ו-52 נקודות וזכה במקום השלישי בליגה. ביסמוט, שנפגש עם רוברג בחצי הגמר שהסתיים בתוצאה 2:5 לרוברג, סיים במקום הרביעי המכובד.

מנהלו של רוברג, אלברט זנפט ציין אחרי התחרות: "שחר משחק 4 שנים בליגת העל ובכולן הוא הגיע לגמר, כשבשלוש פעמים הוא זכה. המטרה שלו היא לזכות בכרטיס לסבב המקצועני, דרך אליפות אירופה או אליפות העולם".

רוברג ייצא בקרוב לבוקרשט שברומניה, שם הוא יתחרה באליפות אירופה עד גיל 21 (יחד עם מאור שלום) כמו גם באליפות אירופה לנבחרות לבוגרים, שם יקחו חלק גם שאר שחקני הצמרת של הסנוקר הישראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר רוברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully